آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ممکن است همین بازی هایی که شما انجام می دهید آسیب های جدی به باتری شما وارد کنند ؟

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ جالب است بدانید طبق بررسی های انجام شده بیش ترین برنامه هایی که  دشمن عمر باتری شما هستند ، دو بازی محبوب ‍‍Candy Crush و Fruit Ninja است.


به همان اندازه که اپلیکیشن های مختلف وجود دارد ، به همان اندازه هم علاقه مندان به آن اپلیکیشن ها هستند که عمر و وقت خود را صرف آنها می کنند اما در این بین شاید در میان اپلیکیشن های دستگاه اندرویدی شما هم از این نوع برنامه ها وجود داشته باشند که با مصرف فرکانس های بالا حجم باتری شما را کمتر و کمتر می کنند .


طبق بررسی های انجام شده ، لیستی از اپلیکیشن هایی که حجم زیادی از باتری دستگاه ها را مصرف می کنند تهیه شده و مشخص شده که مقام اول این لیست در اختیار برنامه ی Camera360 Ultimate قرار دارد . به گفته ی آنها این برنامه ۱۸۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد .
بعد از این برنامه در جایگاه دوم برنامه ی Microsoft’s Outlook.com قرار دارد . همانطور که می دانید این برنامه ۸ تم با رنگ های مختلف و متنوع در اختیار کاربرانش قرار می دهد اما اگر تحقیقات این مرکز را باور داشته باشیم این برنامه به همان اندازه رنگ و روی باتری دستگاه شما را هم از بین می برد .
بعد از اینها برنامه ی EZ Weather Forecast and Widget معرفی شده است و به ترتیب در رتبه های بعدی برنامه ی Zello PTT و برنامه ی بازی Temple Run2 قرار دارند و دو بازی محبوب Racing Moto و Fruit Ninja نیز در رتبه های بعدی قرار دارند . اما جالب ترین قسمت موضوع مربوط به برنامه ای است که رتبه ی دهم این لیست قرار دارد . شاید شما هم از طرفداران همیشگی این بازی باشید . این برنامه بازی معروف و محبوب Candy Crush Saga است .


اما ناراحت نباشید ، با اینکه این بازی هم جزو آن دسته از برنامه های با مصرف زیاد باتری قرار دارد اما طبق بررسی ها  با انجام یک سری کارها که وی از آنها با نام ” نگهداری هوشمند باتری ” یاد کرده است می توانید باز هم از انجام این بازی یا کار با این اپلیکیشن ها لذت ببرید . فقط کافیست تا برخی تنظیمات دستگاه از قبیل به روز رسانی خودکار نواحی زمانی دستگاه خود را غیر فعال کنید ، دستگاه خود را مستقیما از طریق شارژر آن شارژ کنید چون انجام این کار از طریق کابل USB بازدهی کافی را ندارد . همچنین Notification ها و GPS دستگاه خود را تا زمانی که به آن نیازی نداشتید خاموش نگه دارید . 


برچسب ها: دریچه ، بازی ، عمر باتری ، گوشی ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار