پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تساوی مقابل فجر سپاسی شرایط پرسپولیس را برای کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر بسیار سخت کردها ست.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد و تا زمانی که بازیکنان پول نگیرند شرایط همین طور خواهد بود و در صورتی که مشکلات باشگاه و بازیکنان حل شود بله می‌توانند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کندو وزارت ورزش باید به پرسپولیس کمک کند تا حداقل بتوانند به چند درصد تعهدات خودشان عمل کنند.

وی درباره ارزیابی بازی مقابل فجر سپاسی تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی که بازیکنان و باشگاه پرسپولیس با آن مواجه هستند مطمئنا نمی‌توانستند بازی با کیفیت خوبی ارائه دهند.

آشتیانی در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و تاثیر آن بر عملکرد آنها اظهار داشت: همین اعتصاب کوتاه مدت تاثیر چشم‌گیری روی عملکرد بازیکنان داشت و کیفیت بازی پایین آمده بود و آمادگی بدنی، تاکتیکی و کارهای تیمی افت محسوسی داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی با توجه به مشکلات مالی اذعان داشت: اگر سازمان ورزش به باشگاه پرسپولیس کمک مالی نمی‌کند باید آن را رها کند و به بخش خصوصی واگذار نماید و در صورت واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات مالی این باشگاه برطرف خواهد شد. پرسپولیس همانند معدن طلا می‌باشد و به راحتی می‌توان از آن درآمد به دست آورد.

با واگذاری به بخش خصوصی می‌توانند کارهایی همانند اکثر کشورهایی که در سراسر دنیا انجام می‌دهند ا نجام بدهند، رستوران افتتاح کنند، شرکت تاسیس نمایند و به انجام کارهای تجاری بپردازند.

وی در ادامه افزود: هر کس که تاکنون مدیر عامل این باشگاه شده است فقط استفاده مالی کردند و رفتند، فقط از خودشان بدهی‌ها را به جای گذاشتند و تاثیری روی پرسپولیس نداشتند، ما با دست خالی تیم پرسپولیس را سامان دادیم و طرفدار بدست آوردیم.

آشتیانی درباره تعداد بالای همراهان پرسپولیس که به شیراز رفته بودند، با توجه به مشکلات مالی باشگاه بیان کرد: این موضوع چنان مهم نیست و هزینه زیادی در بر ندارد و این مخارج از اهمیت چندانی برخوردار نمی‌باشد.

ابراهیم آشتیانی در پایان در خصوص قصد مجدد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این شرایط وزارت ورزش باید به تیم کمک کند و به بازیکنان سرخ پوش حق می‌دهم اعتصاب کنند، چون تا جوان هستند می‌توانند بازی کنند و پول به دست بیاورند.

این شرایط سبب می‌شود هواداران پرسپولیسی از تیم محبوب خود دلسرد شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آشتیانی ، پرسپولیس ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار