معاون امور بین‌المللی حوزه‌های علمیه کشور گفت: پیام‌های مکتب امام خمینی(ره) در حال فتح قلوب جهانیان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، حجت‌الاسلام زمانی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) انسان کامل و اشرف مخلوقات و فخر عالمیان هستند و تأسی از سیره و سنت رسول‌الله(ص) مایه تعالی و عزت همه پیروان ایشان است گفت:در هر عصری از تاریخ پیشوا و رهبری هدایت جامعه اسلامی را برعهده می‌گیرد که مظهری از صفات الهی را داشته باشد و این مهم پس از انبیا بر عهده اولیا خداوند است.

وی افزود: امام خمینی(ره) به عنوان عالم و مجتهدی جامع‌الشرایط و رهبری والا توانست با رهبری مردم مسلمان ایران در مسیر تحقق و زنده‌کردن سیره و سنت رسول‌الله(ص) گام بردارد و تنها حکومت اسلامی را در جهان پایه‌گذاری کند.

معاون امور بین‌المللی حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد:پیام‌های انقلاب اسلامی ایران و اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) در حال فتح قلوب همه جهانیان بوده و جلوه‌های سیره و سنت نبوی در اندیشه‌های ایشان برای همه مسلمانان مایه افتخار است.

حجت‌الاسلام زمانی در ادامه گفت: مردم‌سالاری دینی و دخیل‌کردن مردم در حکومت اسلامی و احیای امت اسلامی رسول‌الله(ص) از دیگر اموری است که امام خمینی(ره) با تأسی از سیره رسول‌الله(ص) در ایران برقرار کردند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: مکتب ، امام ، جهانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.