نوآوری و خلاقيت نياز امروز جامعه برای استقلال علمی است که در اين راستا رسالت دانشگاه مهم جلوه می کند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ويژه مراسم تکريم و تجليل از زحمات بی دريغ و شايسته جناب آقای دکتر رحيم سروری زنجانی و معارفه جناب آقای دکتر عليرضا بيگلری سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر ايرج ملک زاده معاون تحقيقات و فناوری وزارت بهداشت و استاندار زنجان وجمعی از مسئولين و مديران استانی برگزار گرديد .

معاون تحقيقات و فناوری وزارت بهداشت در اين مراسم با اشاره به رشد چشمگير دانشگاه علوم پزشکی زنجان،  گفت: امیدواریم  در آينده نيز شاهد اين پيشرفت ها باشيم .

ملک زاده قبول زحمت و مسئوليت در اين سمت را مهم و حياتی ذکر کرد و افزود : مسئوليت بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش توانايی های بالقوه ای می طلبد و افراد و سمت ها تغيير می يابند و آنچه که ماندگار است عملکرد صحيح است.

 وی تصريح کرد : نوآوری و خلاقيت نياز امروز جامعه برای استقلال علمی است که در اين راستا رسالت دانشگاه مهم جلوه می کند .

معاون تحقيقات و فناوری وزارت بهداشت عرصه سلامت، امر پژوهش را نيازمند توجه و عنايت خاصی برشمرد و اضافه کرد : بايد در اين زمينه سرمايه گذاری کرد تا در آينده شاهد پيشرفت در اين حوزه باشيم .

 ملک زاده به ورود متخصصان و فارغ التحصیلان دکترا به عرصه تولید اشاره  و خاطر نشان کرد:لازمه رشد همه جانبه حوزه علمی کشور بهره گیری از دانش افراد متخصص برای تولید فناوری است.

استاندار زنجان  نيز در این مراسم ضمن اشاره به پيشرفت های صورت گرفته در حوزه سلامت استان، نظام جمهوری اسلامی برنامه جامع و بلند مدت جهت سلامت مردم در دستور کار دارد و اين مهم امری است الزامی که در مقايسه با گذشته ايران در حوزه بهداشت، درمان و پژوهش در جايگاه بهتری قرار دارد .

 انصاری تغييرات در سمت ها را جزء ذاتی هر سيستمی برشمرد و خاطر نشان کرد : افراد در حوزه های کاری در مدت زمانی نوآوری و خلاقيت دارند و می توانند مثمر ثمر باشند و از این رو با گذشت زمان نياز به تجربه های جديد  احساس می‌شود./ز

 
برچسب ها: رسالت ، دانشگاه ، خلاقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.