سونی گزارش مالی خود در سه ماهه گذشته ی سال میلادی جاری را منتشر کرد، گزارشی که بر اساس آن شاهد پیشرفت در بخش های مختلف این کمپانی هستیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بر اساس این  گزارش سونی در طول این دوره موفق به فروش 10.7 میلیون اسمارت فون اکسپریا شده است، در حالی که در دوره ی قبلی میزان فروش این شرکت معادل 10 میلیون اسمارت فون بوده است، که شاید بتوان این رشد را دلیل اصلی فروش بخش پی سی این شرکت دانست.

میزان درآمد سونی از بخش کامپیوتر در این دوره معادل 4 میلیارد 396 میلیون دلار بوده است، که چیزی در حدود 120 میلیون دلار نیز ضرر داده است که از این مبلغ 78 میلیون دلار مربوط به بخش پی سی این کمپانی است.

در بخش تفریحات نیز، سونی در طول این دوره با افزایش درآمد روبه رو بوده است که می توان دلیل آن را عرضه ی کنسول PS4 دانست، سونی در طول این دوره حدود 172 میلیون دلار از این بخش درآمد عملیاتی داشته است. بخش تصویر بردای کمپانی سونی نیز تغییر خاصی را نسبت به دوره ی قبل شاهد نبوده است؛ به طوری که تنها 6 درصد رشد داشته و سود عملیاتی معادل 155 میلیون دلار را در این دوره به دست آورده است.

درآمد تثبیت شده کمپانی سونی در این دوره (شامل بخش سرویس های مالی) به عدد ۲۲ میلیارد  ۹۷۹ میلیون دلار رسیده که ۲۳.۹ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر می باشد. درآمد عملیاتی آنها نیز در عدد ۸۶۰ میلیون دلار ایستاده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار