رییس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص فینال جام حذفی گفت: براساس برنامه جلسه ای با مدیران عامل دو باشگاه مس کرمان و تراکتورسازی در تبریز برگزار و اختلاف نظر در مورد حضور تماشاچیان را برطرف کردیم.

مهدی تاج رییس سازمان لیگ برتر در فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: جلسه دو تیم فینالیست جام حذفی به این دلیل در تبریز انجام شد که هیئت مدیره مس در این شهر حضور داشتند و ما تصمیم گرفتیم در آنجا جلسه را برگزار کنیم.

تاج در ادامه اظهار داشت: بر این اساس هر دو باشگاه مس کرمان و تراکتورسازی موافقت کردند که تماشاگران هر دو تیم به صورت مساوی در ورزشگاه امام علی کرمان حضور یابند.

وی بیان کرد: اختصاص 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به میهمان، مربوط به آیین نامه مسابقاتی که رفت و برگشت انجام می شود اما در جام حذفی این قانون صدق نمی‌کند.

رییس سازمان لیگ برتر اظهار داشت: بازیهای جام حذفی به صورت قرعه کشی مشخص می‌شود و یک بازی هم است به خاطر همین مشمول قانون 10 درصد نمی‌شود.

تاج عنوان کرد: براین اساس سکوهای ورزشگاه امام علی کرمان به صورت مساوی بین هواداران تراکتورسازی و مس کرمان تقسیم می‌شود و سهمیه هر دو باشگاه در فینال جام حذفی درصدی است.

وی درباره گفتارهای ایرانمنش که ورزشگاه امام علی کرمان گنجایش زیادی ندارد، بیان کرد: این ورزشگاه 2هزار نفر گنجایش دارد. بر این اساس گنجایش ورزشگاه بین دو باشگاه تقسیم و 1000 هوادار تبریزی و هزار هوادار کرمانی می‌توانند فینال جام حذفی را تماشا کنند.

وی درباره جلسه با کی روش بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با کی روش انجام شده است. اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته فینال جام حذفی جمعه همین هفته 25 بهمن ماه برگزار می‌شود و بازی‌های لیگ برتر 2 فروردین به پایان می‌رسد.

وی درباره انتقاد باشگاه‌های لیگ برتر نسبت به فشردگی لیگ برتر گفت: به هر حال ما سعی کردیم در این چهار بازی باقیمانده به پایان لیگ برتر فاصله زمانی بازیها را افزایش دهیم و از فشردگی بازیها بکاهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جام حذفی پرشکوهترین مسابقات فوتبال است. بر این اساس ما به دنبال این هستیم که با تمهیدات لازم فینال با شکوهی را در کرمان برگزار کنیم. همچنین در فینال جام حذفی مبارزه با اعتیاد هم تبلیغ می‌شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار