پیشکسوت پرسپولیس گفت: مشکل‌های اخیر پرسپولیس، در بازی روز گذشته این تیم تاثیر داشته و موجب عدم تمرکز و از بین رفتن قدرت بدنی آن‌ها شده بود.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات مالی و اخیر پرسپولیس با توجه به ۷۲ ساعت تمرینی که نداشتند روی بازیکنان این تیم تاثیرگذار بود.  
 
عزیزیان در ادامه افزود: بازیکنان پرسپولیس اوایل بازی سردرگم بودند اما بعد از مدتی با شرایط بازی هماهنگ شدند و بازی را در دست گرفتند و به گل رسیدند، اما بعد از گل عقب نشینی کردند و بازی را به تیم فجر سپردند.  
 
وی همچنین افزود: بازیکنان این تیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی اواخر بازی با مشکل مواجه شدند و کم آوردند، اغلب بازیکنان عصبی بازی می‌کردند و شرایط بد تیم در روحیه آن‌ها آشکارا مشخص بود.  
 
عزیزیان ادامه داد: توری تمرکز لازم را در بازی نداشت و خیلی عصبی بازی می‌کرد. من شناخت خوبی روی این بازیکن دارم، مشکلات مالی این تیم به قدری روی این بازیکن اثر داشت که نتوانست بازی خوبی از خود ارائه دهد.  

عزیزیان در خصوص امیدوار بودن برای قهرمانی این تیم افزود: پرسپولیس با تساوی بازی دیروز عملا چیزی را از دست نداد، تیم استقلال با تیم‌های بالای جدول بازی دارد و امکان باخت آن‌ها وجود دارد، اگر تیم پرسپولیس با آرامش بیشتری به بازی‌های خود ادامه دهد، می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند.  
 
وی در مورد اعتصاب بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: اعتصاب بازیکنان صددرصد در بازی تاثیر داشت، آمادگی بدنی و آمادگی روحی و روانی دو نقطه مقابل هم هستند، اگر بازیکن از لحاظ بدنی خراب باشد، آمادگی روانی کمک خوبی به بازیکن در جهت بازی بهتر می‌کند و بالعکس ولی بازیکنان تیم پرسپولیس از دو جهت هم در سطح پایینی بودند.  
 
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با خصوصی سازی این تیم بیان کرد: اگر قرار بود این تیم به بخش خصوصی واگذار شود سال‌ها پیش این کار انجام می‌شد. چندین سال این بحث مطرح است، ولی تاکنون به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند و نخواهند رسید.  
 
وی در ادامه اظهار داشت: با مشکلات موجود همراهان زیادی با پرسپولیس به شیراز سفر کرده‌اند. به نظر من این کار درست است، زیرا هیئت مدیره ترتیب این کار را داده است تا از لحاظ روحی انگیزه بازیکنان را بالا ببرد و از دغدغه‌های آن‌ها بکاهد.  
 
عزیزیان در رابطه با اعتصاب دوباره بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: این کار مجدد آن‌ها در روند بازی تاثیر دوچندانی دارد، ولی حق دارند زیرا بازیکنان در قبال کار خود پولی دریافت نکرده‌اند، برای همین تمرکز لازم را ندارند.  
 
بازیکنان تمام زندگی خود را وقف فوتبال کرده‌اند ولی از لحاظ مالی هیچ حمایتی نمی‌شوند، با این کار بازیکنان می‌خواهند به حق خود برسند.  
 
عزیزیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش هرچه زود‌تر تصمیم مناسبی در مورد باشگاه پرسپولیس اتخاذ کنند تا مشکلات این تیم تا حدودی برطرف شود.  
 
گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ۲۶ مقابل تیم مس کرمان با نتیجه ۱ بر ۱ متوقف شد و با کسب ۴۵ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشکل ، مالی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار