مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت کاذب استکبار جهانی را در هم شکست، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار و عزت را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري ، حجت الاسلام محمدتقی خلیل نژاد در مراسم جشن دهه مبارک فجر در ساری افزود: امروز بیداری اسلامی در جهان نشات گرفته از اقتدار نظام اسلامی ایران است.

وی همچنین با اشاره به دستاوردهای عدیده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی انقلاب اسلامی ایران، اظهارداشت: دهه مبارک فجر تجلی ایمان الهی و ولایت پذیری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه ملت ایران در شرایطی سی و پنجمین سالگرد پیروزمندانه انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که با تدبیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هر روز شاهد پیروزی و کسب موفقیت و استحکام پایه های نظام اسلامی هستیم .

حجت الاسلام خلیل نژاد با اشاره به اینکه استقلال و وحدت امت بپا خاسته از برکات انقلاب اسلامی به شمار می رود، بیان داشت: ندای حضرت امام خمینی (ره) از قلب فرهنگ اسلام نشات گرفته است.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: انقلاب ، پیروزی ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.