رئیس دپارتمان کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی فوتسال امید و بزرگسالان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیلا یار‌محمدی- رئیس دپارتمان فوتسال گفت: برنامه های مدونی برای تیم ملی فوتسال تا پیش از اعزام به رقابتهای جام ملتهای آسیا در ویتنام داریم. قصد داریم تا اردوها و بازیهای تدارکاتی خوبی را برای ملی پوشان تدارک ببینیم تا با آمادگی کامل در رقابتهای جام ملتهای آسیا حضور داشته باشند. برهمین اساس از 7 فروردین ماه اردوی آماده سازی تیم ملی آغاز می شود و بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز می کنند.

وی افزود: طی مذاکرات شفاهی که با فدراسیون کرواسی داشتیم قرار است تا دو بازی دوستانه با این تیم داشته باشیم که تاریخ دقیق این بازی پس از اعلام رسمی فدراسیون کرواسی، مشخص می شود. قرار است در تاشکند یک تورنمنت چهارجانبه برگزار شود اما هنوز هیچ اطلاعی از تیم های شرکت کننده در این بازیها نداریم و منتظر پاسخ نامه فدراسیون از سوی ازبکستان هستیم تا پس از ارزیابی این تورنمنت تصمیم گیرفته شود که آیا تیم به مسابقات اعزام می شود یا خیر. در هر صورت بازی با کرواسی و پس از مشخص شدن وضعیت تیم های حاضر در ازبکستان و رقابت با حریفان باعث می شود تا تیم ملی با آمادگی خوبی به رقابتهای جام ملتهای آسیا به میزبانی ویتنام اعزام شود.

یار محمدی در پايان خاطرنشان کرد: تورنمنت جام بین قاره ای نیز از 23 تیر تا یکم مرداد در کویت برگزار می شود که تیم های گواتمالا،کویت، ایران، کاستاریکا، مصر و آرژانتین تاکنون اعلام کرده اند و تیم های ژاپن و برزیل نیز مهلت خواسته اند تا برای این بازیها آمادگی خود را اعلام کنند. همزمان با این تورنمنت ، کشور امارات نیز تورنمنتی  را در نظر گرفته که اعلام کرده ایم تیم ملی زیر22 سال در این بازیها حضور خواهند داشت که البته حضور در بازیهای فوق بستگی به موافقت کادر فنی و فدراسیون فوتبال دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، دپارتمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار