مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 18، از ثبت بیش از دوهزار پیام شهروندی در سامانه 137 این منطقه خبرداد.

 امید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از دوهزار پیام شهروندی با ارسال 2هزار و 302 پیام در سامانه 137 شهرداری منطقه 18 ثبت شده است.
 
در نیمه اول بهمن ماه سال 92، 2هزار و 302 پیام شهروندان به سامانه 137 شهرداری منطقه 18 ارسال شده است.

وی ادامه داد: از کل آمار ارسالی پیام‌های شهروندی شهرداری ناحیه یک با تعداد 679 پیام و حوزه معاونت حمل‌ونقل ترافیک با 2 پیام به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد پیام‌ها را در اختیار دارند. 

سلیمانی با اشاره به عملکرد سامانه 137 شهرداری منطقه 18 گفت: از کل آمار ارسالی پیام‌های شهروندان شهرداری ناحیه دو با 594 پیام، ناحیه سه با 408 پیام، ناحیه چهار با 321 پیام، ناحیه پنج با 217 پیام، ناحیه هفت با 38 پیام، ناحیه شش با 14 پیام، حوزه‌های معاونت شهری با 12 پیام، عمران با 8 پیام، اجتماعی با 7 پیام، اتوبوسرانی با 4 پیام به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا یازدهم را به خود اختصاص داده‌اند. 

وی خاطر نشان کرد: از کل آمار ارسالی پیام‌های شهروندان در سامانه 137شهرداری منطقه 18، با 369 پیام، 94 درصد رضایتمندی شهروندان، 312 پیام تکراری و 178 پیام عدم ارتباط با شهروند، شهرداری ناحیه 2 با 33/13 درصد دارای کمترین میزان عدم رضایتمندی و ناحیه پنج با 40 ساعت بهترین عملکرد را در سرعت انجام کار به خود اختصاص داده‌اند.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: ثبت ، پیام ، شهروند ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار