فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از بازپس گیری حدود 20هزار مترمربع زمین ملی از دست فردی سودجو در این شهرستان پس از گذشت حدود 35 سال و بازگردان آن به اداره منابع طبیعی وآبخیزداری این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پهلوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري گفت:این زمین با تلاش عوامل پاسگاه انتظامی بخش امام زاده عبدالله آمل در بررسی پرونده زمین خواری توسط یک فرد سودجو در این بخش،بررسی ابعاد این تصرف در وپیگیری پلیس قرار گرفت.

وی افزود:با بررسی میدانی عوامل پلیس آمل وبا حکم مراجع قضایی،زمین دوهکتاری از مالکیت این فرد سودجو دربخش امامزاده عبداله آمل بازپس گرفته شد.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: بناهای ساخته شده نیز با هماهنگی های لازم قلع و قمع و زمین ملی پس از حدود 35 سال به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ پهلوان تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهرستان آمل با دارا بودن آب وهوای مناسب،زمین های حاصلخیز و جلگه ای این شهرستان همواره از سوی برخی افراد فرصت طلب وسودجو مورد تهدید است و وقوع برخی جرائم اقتصادی وکلاهبرداری ها دراین شهرستان عزم راسخ وجدی نیروی انتظامی را می طلبد.

وی افزود:درهمین راستا به نظور مقابله با زمین خواری،این مهم در دستور کار فرماندهی انتظامی آمل قرار دارد.

فرمانده انتظامی آمل از شهروندان نیز تقاضا کرد: هنگام خرید زمین فریب تبلیغات خلاف واقع و کمتر از قیمت معمول به فروش گذاشته می شود را نخورند واز راه های قانونی برای انجام معامله های زمین استعلام کنند./ش ک

انتهای پیام ////

برچسب ها: منابع ، آمل ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.