مراسم اختتامیه جشنواره پژواک( پژوهش و اطلاعات کاربردی محله) منطقه 13 با معرفی آثار و پژوهش های برتر محلات این منطقه طی مراسمی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این جشنواره که با حضور دکتر علی اصغر محکی مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ذاکری شهردار منطقه 13،رزاقی معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ، مسئولین شهرداری منطقه و جمعی از پژوهش گران در مجتمع فرهنگی کوثر برگزار شد، آثار برگزیده پژوهشی این جشنواره معرفی و از پژوهشگران محلات  تقدیر به عمل آمد.

دکتر علی اصغر محکی مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این جشنواره به  نقش پژوهش در شناخت مسائل و رویداد های تاریخی  اشاره کرد و افزود: پژوهشگران محلات  تاریخ محلات و وقایع محلی را ثبت  می کنند.

در ادامه ،عباس رزاقی ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 در سخنانی خود از تحقيق و پژوهش به عنوان زيرمجموعه اي از نهاد علم و دانایی یاد کرد و افزود: جامعه ای دانایی مستمر خواهد داشت که پژوهش در آن امری روزمره شده باشد و اساسا هر جامعه اي براي برنامه ريزي در سطح خرد وکلان و گذار موفقيت آميز از اقتصاد صنعتي به اقتصاد دانايي محور و اطلاعاتي، ناگزير از ساماندهي و مديريت کارآمد و اثربخش امور پژوهشي است.

وی همچنین تحقیق و پژوهش را در ذات انسانها دانست و اظهار داشت: موفقيت روزافزون علم در شناخت جهان با تکيه بر ابتکارات خلاقيت هاي به وديعه نهاده شده از سوي خداي متعال در وجود بشر و بهره برداري از قدرت شگرف انديشه آدمي صورت گرفته، فضاي زندگي جديدي را براي انسان ها به ارمغان آورده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از آثار پژوهشی برتر این جشنواره در سطح محلات منطقه 13 تقدیر شد و خانم ها زهرا کیانی از محله نیروی هوایی، نوشین باقری از محله امامت و نگار ابراهیمی فخار از محله زینبیه مقام اول تا سوم آثار پژوهشی منطقه را به خود اختصاص دادند.
همچنین از دبیران شورایاری و مدیران محلات پیروزی ، زینبیه و سرخه حصار که اقدام به ارسال مقاله کرده بودند از سوی دبیر خانه منطقه تقدیر شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار