خواننده کشورمان گفت:آهنگ "گزینه های روی میز " با نگاهی انتقادآمیز نسبت به اظهارات دولت آمریکا علیه ایران بعد از توافقات ژنو اثری حاشیه ساز بود .

حامد زمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:هنرمندان به ویژه در حوزه موسیقی برای خلق آثاری ارزشی و ماندگار و تاثیرگذار بروی مخاطب باید علم ژانری که در فضای آن فعالیت می کنند را داشته باشند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :من با تحصیل در رشته علوم سیاسی و فعالیت در ژانرسیاسی در موسیقی کشور ،علم لازم برای خلق آثار ماندگار در اذهان مخاطب را دارم و در این راستا آثاری مانند "گزینه های روی میز "را به بدنه موسیقی کشور تزریق کردم .

خواننده کشورمان با اشاره به هواشی ایجاد شده در جریان خلق اثر "گزینه های روی میز" اضافه کرد :ساخت این اثر سرتیتر اخبار سیاسی داخلی و شبکه های مستند و رسانه های غربی قرار داشت و نسبت به آن موضع گیری کردند .

زمانی با تاکید بر بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان کرد:امام خمینی (ره) فرموده اند "وقتی دشمن در برابرکار شما واکنش نشان می دهد بدانید راه را درست رفته اید " و من هم طبق گفته امام راحل واکنش های رسانه ای غربی را گواهی روشن بر عملکرد درست خود با خلق اثر "گزینه های روی میز" می دانم.

این خواننده کشورمان در خاتمه اظهارداشت :وقتی هفت اتفاق قشنگ در ایران اسلامی با ساختارهایی ماندگاردر قالب ایستادگی برابر استکبار جهانی را مورد بررسی و قضاوت قرار می دهیم ،اظهارات دشمن مبنی بر "گزینه های روی میزعلیه ایران "ساختاری پوشالی پیدا خواهد کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.