فرماندار همدان گفت: استان همدان از ظرفیت بالایی برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برخوردار است و می‌تواند میزبان خوبی برای این جشنواره باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛  حسن قهرمانی مطلق گفت: هر نوع برقراری ارتباط مردم با هنر، تأثیر خاص خود را دارد.
وی افزود: هنر سینما در این میان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا علاوه بر تأثیر سمعی و بصری؛ جریان زندگی افراد را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.
قهرمانی‌مطلق با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌هایی مثل جشنواره فیلم فجر هم مخاطبان خاص خود را فرا می‌خواند، تأکید کرد: این رویداد اگر در یک مقطع زمانی خاص مثل دهه فجر و در قالب جشنواره برگزار شده و رسالت فلیمسازان هم بر مبنای معرفی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان باشد، بسیار قابل تحسین است.
فرماندار همدان اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در همدان، اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل و مسئولان ارشاد استان برای تحقق این مهم، تشکر می‌کنم.
وی تصریح کرد: با توجه به ساختار فیزیکی استان، علاقه مردم به هنر و زیرساخت‌هایی که با برگزاری جشنواره‌های مختلف بین‌المللی در استان، فراهم شده است؛ همدان قابلیت آن را دارد که میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باشد.
قهرمانی مطلق تأکید کرد: امیداوارم پایتخت‌نشین‌ها گوشه چشمی هم به شهرستان‌ها داشته و از ظرفیت‌های آنان نیز استفاده کنند.
برچسب ها: پایتخت ، شهرستان ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.