نماینده شهرستان پردیس در شورای عالی استانها گفت:طرح هادی روستایی در شهرستان پردیس پس از گذشت از فیلتر بازنگری تا تیرماه سال 93 به شکل کامل اجرایی خواهد شد .

 

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت روستاهای شهرستان پردیس گفت: طرح هادی روستایی در اکثر روستاهای شهرستان پردیس نیازمند بازنگری بوده و 95 درصد این کار تا کنون به شکل کارشناسی صورت گرفته است .

وی با اشاره به افزایش اراضی برخی روستاهای پردیس در جریان بازنگری طرح هادی روستایی در این مناطق تصریح کرد :300 هکتار در طرح هادی روستایی به اراضی روستای کرشت و پس از تکمیل نقشه برداری روستاهای گل خندان جدید و قدیم نیز، 90 هکتار هم به اراضی این روستاها اضافه خواهد شد.

نماینده شهرستان پردیس در شورای عالی استانها در ادامه این مطلب با تاکید بر این موضوع که طرح هادی روستای کرده نورد شهرستان تکمیل شده است اضافه کرد: قبل از سال جدید پرونده طرح هادی این روستاها از توابع شهرستان پردیس نهایی می شود.

قانبیلی در خاتمه ساماندهی وضعیت روستاهای بخش جاجرود را فازی دیگری از برنامه های بازنگری طرح هادی روستایی شهرستان عنوان کرد و اظهارداشت : طرح هادی روستاهای واسفجان و استلک و باغکمش نیز در حال بررسی است که زیرسایه طرح هادی روستایی قرار بگیرند و مناطق خجیر و ترقیان هم در این چارچوب قرار دارند./ش ک


برچسب ها: طرح هادی ، روستایی ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.