"هادی منتظری" استاد نوازندگی کمانچه همراه با گروه تیام، 30 بهمن در بخش جنبی جشنواره ساعت 21 در تالار ایوان شمس به صحنه می‌رود.

به  گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، هادي منتظري موسيقي را از کودکی با نواختن ويولن شروع كرد و سپس با راهنمايي استاد محمدرضا لطفي كمانچه   در دست گرفت و از محضر اكثر اساتيد طراز اول موسيقي استفاده برد. منتظري علاوه بر تدریس موسیقی، كنسرت‌هاي فراواني را همراه با استادان موسيقي در داخل و خارج از كشور داشته است. 

به سرپرستی این نوازنده کمانچه، گروهی به نام تیام شکل گرفته که مسعود حبیبی ، پدرام درخشانی، سیاوش اسماعیلی و بامداد فلاحتی نیز در آن منتظری را همراهی می‌کنند. 

این گروه کنسرت‌های متعددی در داخل و خارج از کشور اجرا کرده است و هر کدام از اعضای گروه بنا به ذوق و فراخور حالشان برای این گروه آهنگ ساخته‌اند. این گروه در انتخاب شعر از آثار شعرای متقدم و متاخر استفاده  می‌کند.

در گروه تیام مسعود حبیبی دف می‌نوازد، پدرام درخشانی نوازندگی سنتور را برعهده دارد، سیاوش اسماعیلی‌ عود می‌نوازد و بامداد فلاحتی به عنوان خواننده همراه گروه است. 

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند اخبار این دوره از جشنواره موسیقی را در سایت جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com   مشاهده کنند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.