خوان ماتا بازین جدید منچستر یونایتد، ضمن ابراز رضایت از حضورش در این باشگاه گفت: بازی در برابر بازیکنان بزرگی مانند رونی و فن پرسی بسیار آسان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، خوان ماتا بازیکن جوان و اسپانیایی منچستر یونایتد که کمتر ازسه هفته پیش با مبلغ 37 میلیون پوند از استمفوردبریچ به اولدترافورد آمد و گرانترین خرید تاریخ یونایتد را رقم زده معتقد است بازی با بازیکنانی مانند رونی و فن پرسی بسیار آسان است.

وی در این خصوص گفت: وقتی راجع به بازیکنانی مانند رونی، فن پرسی صحبت‌ می‌کنی خیلی بازی کردن با آنها راحت می‌شود، ما سه بازیکن فوق‌العاده در این تیم داریم عدنان یا نوازی ، وین رونی و رابین فن پرسی که بازی کردن در کنار آن‌ها برای من افتخار است، من می‌خواهم تا جایی که امکان دارد بهترین کار را برای تیمم انجام دهم و عملکرد خوبی از خود نشان دهم.

به نظر من بهترین جایگاه و پست در زمین کمک کردن وتلاش برای بهره‌گیری از فرصت‌ها است.
و پس از آن باید به فکر گلزنی بود، این درست است که من به عنوان هافبک هجومی گل‌های خوب وزیادی به ثمر رسانده‌ام، وهم اکنون سعی می‌کنم این روند را ادامه دهم و گل‌های بیشتری به ثمر رسانم من می‌توانم چرا که این بهترین احساس و مسئله‌ایی است که در دنیا می‌خواهم به دنبال آن هستم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ماتا ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار