معاون هماهنگ کننده نهاجا در مراسم بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش با یک حرکت درست و عاقلانه و با به جان خریدن خطر موجب تسریع پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و ۱۹ بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش با حضور "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.  
 
در این مراسم، صالحی ضمن بازدید از مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی به ایراد یک سخنرانی نسبتا طولانی برای فرماندهان، کارکنان و سربازان نیروی هوایی ارتش در موضوعات مربوط به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، انتقادات وارد شده بر توافق ژنو، جزئیات مسائل هسته‌ای و نیز زیاده خواهی‌های آمریکا و آینده روشن جمهوری اسلامی ایران به خصوص در پیشرفت‌های هسته‌ای پرداخت.  
 
همچنین امیر سرتیپ خلبان "هوشنگ نصیرزاده" معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین "صبری" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز در این مراسم حضور داشتند.  
 
امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش محلی خیزش و تجسم حرکت انقلاب اسلامی است که در روز ۱۹ بهمن ۵۷ در یک حرکت درست و عاقلانه و در عین به جان خریدن خطر انجام شد.  
 
وی افزود: ۱۹ بهمن پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع کرد و کارکنان نیروی هوایی ارتش این خطر را به جان خود خریدند تا انقلاب به پیروزی برسد.  
 
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با گرامیداشت یاد شهدا و جانبازانی که افتخار ارزشمندی را برای ملت آفریدند، تصریح کرد: ۱۹ بهمن روز افتخار نیروی هوایی است و تصمیم درست این نیرو در بدو انقلاب در سرنوشت و آینده کشورمان نقش بسزا و نیز در فرآیند انقلاب نقش موثری داشته است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، نهاجا ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار