رئیس فدراسیون هندبال گفت: همه تلاش کردند و این زحمات شبانه روزی جامعه هندبال باعث شد تا جهانی شویم.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی هندبال کشورمان برای نخستین بار به مسابقات جهانی که سال 2015 در قطر برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود برای رسیدن به این هدف همه افرادی که در هندبال هستند تلاش کردند و این زحمات بی شائبه آن‌ها ما را جهانی کرد.

وی تصریح کرد: برای تحقق این راه، باشگاه‌ها، هیات‌های استان‌ها و بازیکنان همکاری و همیاری خوبی داشتند و نتیجه آن کسب سهمیه جهان شد.

کوزه گری در ادامه گفت: در این رقابت‌ها (مردان آسیا) ملی پوشان کشورمان عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه کردند و زحمات زیادی کشیدند که نتیجه آن کسب مقام سومی قاره کهن صعود به مسابقات جهانی قطر شد. با توجه به این موضوع کمیته ملی المپیک و وزارت ورزشی باید نگاه ویژه‌ای به هندبال داشته باشند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های جهانی از سطح کیفی بالایی برخوردار است و تیم‌های قوی و قدرتمند قاره‌های جهان حضور دارند و ما نیز باید قوی و پر قدرت به میدان برویم و با توجه به پتانسیل و قابلیت‌های بالایی که از هند بالیست‌های ایرانی داریم، مطمئن هستم حرف‌های زیادی در این رقابت‌ها برای گفتن خواهیم داشت.

کوزه گری در پایان خاطرنشان کرد: ما در مسابقات آسیایی بحرین با یک باخت مقابل قطر چند ملیتی به نیمه نهایی رسیدیم و بازی‌های خیلی خوبی مقابل دیگر حریفان ارائه کریدم. در اینجا جا دارد از زحمات سر مربی و کادر فنی تیم ملی و اسپانسر تقدیر و تشکر کنم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت نمایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کوزه گری ، هندبال ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار