استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی برای نشان دادن صلابت و اقتدار نظام اسلامی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در پیام محمد حسین فروزان مهر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نسیم روحبخش بیداری، آگاهی و بصیرت شجره ی طیبیه انقلاب اسلامی مشام آزادگان و ستمدیدگان جهان را نوازش می کند و چشمان منتظر مستضعفان جهان پیروزی درخشان و موفقیت های پی در پی ایران اسلامی را در عرصه های مختلف علم و فناوری به نظاره نشسته است.

اینک دشمنان زبون و زخم خورده ی انقلاب اسلامی با درماندگی هر چه تمام تر و ناکامی در اعمال تحریم های به زعم آنان سختِ اقتصادی مایوس تر از همیشه تن به مذاکره و توافق با ملت سلحشور ایران داده تا شاید از این حربه چند صباحی بیشتر بتوانند افکار عمومی جهان را بفریبند. غافل از آنکه مردم غیور ایران اسلامی با وحدت، اتحاد و پیروی از منویات رهبر فرزانه خود و با اقدام هوشمندانه و نرمش قهرمانانه ی دولتِ که برخاسته از اراده ملت است از شرایط کنونی نیز به عنوان فرصتی بزرگ در راه رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی بهره خواهند برد و سیلی محکم دیگری را بر گونه ی استکبار جهانی خواهند نواخت.

راز ماندگاری، استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، اتکا بر ایمان و اراده ی مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، با فریاد زدن شعارهای انقلاب، همچون گذشته اقتدار ملی و ایستادگی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

این ایستادگی بر اصول و مبانی انقلاب موجب شده است که با وجود سیاست ایران هراسی دستگاه های تبلیغاتی وابسته به قدرت های مداخله گر، آزادیخواهان جهان، ملت ایران را به عنوان ملتی شجاع، مقاوم و هوشمند شناخته و نظام اسلامی را قدرت بزرگ منطقه ای و عنصری تاثیرگذار در سطح بین المللی بدانند.

مردم ولایتمدار خراسان رضوی نیز با احساس قدرت و در کمال عزتمندی یک بار دیگر با درک شرایط حساس کنونی و حضور پر صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه ضمن بیعت مجدد با امام راحل(ره) و فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه ای و تجدید میثاق با شهدای انقلاب و دفاع مقدس، حماسه سیاسی دیگری را پس از برگزیدن دولت تدبیر و امید رقم خواهند زد و جلوه های دیدنی از مردم سالاری دینی و بیداری اسلامی را به نمایش خواهند گذارد.

در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیم صمیمانه ترین تهنیت ها و شادباش ها به ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی، چنان همیشه در صحنه های انقلاب و نظام حضور خواهیم داشت و همگام با تمامی قشرهای مردم شریف استان در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب بر تحقق اهداف و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید و در تبعیت از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی، ضرورت وحدت و یکپارچگی مسلمین را جهت مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام فریاد خواهیم کرد.


برچسب ها: یوم ، الله ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.