نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان از عظمت و عزت ملت ایران در برابر استکبار است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد علی‌پور اظهار داشت: اکنون بیداری ملت‌های مسلمان حاصل ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار است.

وی افزود: روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی استقلال و آزادی بود.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ با توجه به مذاکرات 1+5 و توافق ژنو 22 بهمن نسبت به سال‌های قبل، از شرایط خاص برخوردار است.

علی‌پور خاطرنشان کرد:‌ کشورهای مسلمان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی شاهد تحولات عظیم و چشمگیری در کشورهای خود بوده و توانستند خود را از زیر سلطه استعمار جهانی رها سازند.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: هدف دولت‌های استکبار با جوسازی و حربه‌های مختلف تضعیف روحیه ملت ایران بوده که ملت ایران هرگز فریب این حربه‌ها را نمی‌خورد.

علی‌پور ادامه داد: ملت ایران همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده و با آگاهی و روشن فکری خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و بار دیگر مشتی محکم بر دهان بیگانگان خواهند زد.

وی گفت:‌ مردم با حضور در آوردگاه عظیم اراده‌های برخاسته از بطن جامعه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب خواهد کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.