نخست وزیر رژیم صهیونیستی کابینه این رژیم را برای چگونگی مقابله با تحریم‌های اقتصادی این رژیم و همچنین تحریم‌های ضدایرانی فراخواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه هاآرتص امروز گزارش داد، در حالیکه حدود یک هفته تا آغاز مذاکرات ایران و 1+5 برای رسیدن به توافق نهایی را آغاز کنند، اسرائیل کمپینی را علیه کاهش تحریم‌های جدید علیه ایران به راه انداخته است تا نشان دهد که کاهش تحریم‌های ایران، رفتار تهاجمی ایران را تغییر نمی‌دهد.

این لفظ "رفتار تهاجمی" در ادعاهای دیروز  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در کابینه این رژیم بیان شد.

در راستای پیشبرد این کمپین، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل جلسه هفتگی کابینه خود را با گفتن این مطلب آغاز کرد که می‌خواهد درباره کاهش تحریم‌هایی اظهارنظر کند که بعنوان بخشی از توافق اولیه ماه نوامبر ژنو بین ایران و 1+5 به تهران داده شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد کاهش اخیر تحریمها علیه ایران نه تنها باعث تعدیل سیاستهای این کشور نشده، بلکه به افزایش رفتار خصومت آمیز و تهاجمی آن منتهی شده است.

در بیانیه ای که از سوی دفتر نخست وزیر اسرائیل صادر شد آمده است: آنچه که هم اکنون در حال وقوع است، آن است که جامعه بین المللی در حال کاهش تحریمهای ایران است و این کشور نیز ماهیت تهاجمی خود را افزایش می دهد.

نتانیاهو این موضوع را در جلسه آغاز نشست هفتگی کابینه خود در بیت المقدس عنوان کرد.

نتانیاهو افزود: وزیر امور خارجه ایران همچنان به تامین تسلیحات مرگبار برای سازمانهای تروریستی(حزب الله!) ادامه می دهد و کشتی های جنگی خود را به اقیانوس اطلس اعزام می‌کند.

این اظهارات از سوی نتانیاهو پس از آن مطرح شد که رسانه ها روز شنبه گزارشهایی را در خصوص حرکت کشتی های جنگی ایران به سمت مرزهای دریایی آمریکا منتشر کردند.

نتانیاهو علنا از کاهش شدت تحریمهای اقتصادی اعمال شده علیه ایران انتقاد کرده است.

نتانیاهو به سخنان رهبر معظم انقلاب آیت‌الله علی خامنه‌ای اشاره کرد که روز شنبه سیاست آمریکا در قبال ایران را محکوم کرد.

اظهارات نتانیاهو در کابینه، به همراه کمپین ضد ایرانی اسرائیل که در تلاش برای نشان دادن این مطلب است که کاهش تحریم‌ها رفتار ایران را تغییر نمی‌دهد، نمایانگر افزایش نگرانی تل‌آویو از تمایل رو به رشد اروپا در یافتن راهی برای تجدید روابط تجاری با ایران می‌باشد.

بعنوان بخشی از این کمپین اسرائیلی، اوفیر جندلمن سخنگوی نتانیاهو در یک پیام توییتری به زبان عربی و انگلیسی تصویری از حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران را در حالی که لبخند بر لب داشت منتشر کرد و زیر آن تصویر نوشت: آنچه که روحانی می‌گوید و در مقابل آن تصویری از روحانی که اخم کرده بود، منتشر کرد و زیر آن نوشت: آنچه که روحانی در واقعیت انجام می‌دهد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار