در آستانه 14 فوریه، سالگرد انقلاب بحرین تظاهرات گسترده ای بطور شبانه در مناطق مختلف این کشور برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤه ؛ شرکت کنندگان در این تظاهرات ( که در اعتراض به تجاوزهای نظام آل خلیفه به حقوق مردم بحرین برگزار شد)، خواستار اجرای اصلاحات سیاسی شدند و بر فعالیتهای ملت بحرین تا رسیدن به خواسته هایشان تاکید کردند.

رفیف الخشب خبرنگار شبکه تلویزیونی اللؤلؤه  افزود : خیابانهای بحرین مملو از جمعیت تظاهرکنندگانی بود که شبانه به خیابانها آمده بودند . این تظاهرات که در آستانه روز چهاردهم فوریه سالگرد انقلاب بحرین صورت گرفت، با عنوان «خون های ما همانند آتشفشان است» در شهرک الحجر برگزار شد . شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر مخالفت با احکام صادره از دادگاههای رژیم بحرین ضد فعالان سیاسی و همچنین ادامه جنبش مردمی ملت بحرین تاکید کردند .

در منطقه السماهیج نیز تظاهرات شبانه دیگری برگزار شد که شرکت کنندگان در آن خواستار دفاع از حقوق زندانیان سیاسی شده و تاکید کردند تا محقق شدن اهداف و خواسته هایشان بر اعتراضات خود پافشاری خواهند کرد.اهالی منطقه المعامیر نیز با عنوان «تحصن و اعتصاب گزینه پیش روی ماست» تظاهراتی برگزار و تجاوزهای رژیم آل خلیفه ضد ملت بحرین را محکوم کردند.

این در حالی است که در منطقه بلاد القدیم نیز راهپیمایی شبانه برگزار شد. شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حمل تصاویر شهدای بحرین و پرچم این کشور، بازداشت صادق الشعبانی از فعالان سیاسی بحرین را محکوم کرده و خواستار آزادی وی شدند .در ستره نیز تظاهرات مردمی با شعار «فوریه ماه انقلاب است » برگزار شد که در آن تعداد زیادی از اهالی منطقه شرکت کرده بودند .

اهالی جبله حبشی نیز با حمل تصاویر بازداشت شدگان بحرینی به خیابانها آمدند تا رفتار نظام آل خلیفه با زندانیان سیاسی را محکوم کنند. در پایان این تظاهرات مردم بحرین با تشکیل زنجیره انسانی شعارهای انقلاب بحرین را سر دادند . شعارهایی که تنها در مطالبه حقوق ملت بحرین خلاصه می شود.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار