نماینده ولی فقیه در شهرستان ملارد گفت: در حوزه عمران و آبادانی در طول سنوات گذشته، برنامه ریزی مطلوبی در این منطقه تدوین نشده است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: شهرستان ملارد  در طول سنوات گذشته، اغلب با ساخت و سازهای بی‌رویه، غیراصولی و غیراستاندارد، گسترده شده و از امکانات و زیرساخت‌های لازم برخوردار نیست.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه برنامه‌ریزی مطلوبی در بخش عمران و آبادانی در حوزه مذکور تدوین نشده و به صورت مطلق هم نمی‌توان توسعه شهر و آبادانی را از شهرداری انتظار داشت و نقش نهادهای دیگری نیز در این امر خطیر حائز اهمیت است که با همیاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر، می‌توان به شکوفایی شایسته و در خور توجه در این شهرستان نائل شد.
 
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه عنوان کرد: مدیریت کارآمد، صرفا در بودجه و اعتبارات خلاصه نمی‌شود و در بسیاری از موارد می‌توان با اتخاذ تدابیر هوشمندانه، بخش زیادی از معضلات را رفع نمود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ملارد از سرمایه‌های فراوانی برخوردار است که با برنامه‌ریزی اصولی و مشارکت بخش خصوصی می‌توان روند رو به رشد و توسعه پایدار شهری در این ناحیه را با سرعت و شتاب فزاینده عملیاتی نمود./
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: ملارد ، فرهنگ ، حوزه ، تدوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار