ملت غیور و دشمن‌شکن ایران روز 22 بهمن با حضور میلیونی در سراسر کشور مشت های پولادین خود را بر دهان آنان خواهد کوبید و مقاومت و وحدت‌کلمه و ولایت‌پذیری خود را به رخ آنها خواهد کشید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،  "آیت‌الله احمدجنتی" نماینده مقام معظم رهبری و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن، ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی باشکوه این روز، پیامی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:‌

«بسمه تعالی»

یا ایها الذین آمنو ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره محمد آیه 7)

با سلام برروح بلند حضرت امام (قدس سره) و ارواح طیبه شهدای عزیز به استقبال روز 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم. روز برقراری حکومت اسلامی و عزت و سرفرازی جهادگر اسلام و ذلت و سرشکستگی استکبار جهانی و تحقق وعده الهی "ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"

ویژگی امسال، تهدیدهای گستاخانه و شاخ و شانه کشیدن‌های بی‌ادبانه آمریکا است که مانند همیشه ملت غیور و دشمن‌شکن ایران روز 22 بهمن با حضور میلیونی در سراسر کشور با شعار «مرگ بر آمریکا و هیئات من‌الذّله» پاسخ آنها را خواهد داد و مشت های پولادین خود را بر دهان آنان خواهد کوبید و مقاومت و وحدت‌کلمه و ولایت‌پذیری خود را به رخ آنها خواهد کشید تا بدانند این ملت با صلابت و استوار تا پای جان در حمایت از اسلام و انقلاب خود ایستاده و هرگز تسلیم قدرت‌های سلطه‌گر و خون‌خوار و غارتگر نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اداره ، کل ، روابط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار