جامعه اسلامی ورزشکاران طی بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در یوم‌الله 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی ورزشکاران بیانیه‌ای به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر  است:

در طلیعه سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بار دیگر خروش ملت بزرگ ایران را در برابر استکبار و استعمار فریاد می‌آوریم با یکپارچگی و وحدت مردم حول کلمه حق دو الگوی جهانی برای حرکت‌های آزادی‌خواهانه و ظلم‌ستیزانه در جهان بدل گشت.

این قیام الهی با رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به ثمر نشست و اکنون نیز در برابر تلاطم اقدامات زشت زورگویان استکبار جهانی مقاوم‌تر و استوارتر از گذشته با استقامت به سوی اهداف عالی خود پیش می‌رود.

درس‌های این خیزش عظیم و مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها در طول بیش از 3 دهه با رهبری حکیمانه و پیر فرزانه امروز انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و حضور و پشتیبانی آحاد ملت بیانگر حقایقی عمیق در چهره پلید دشمنان ملت آزاده ایران است.

جامعه اسلامی ورزشکاران در آستانه 22 بهمن با یادآوری رشادت‌های جانبازان، ایثارگران و شهدایی که در راه سربلندی میهن عزیز اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند از همه امت اسلامی به ویژه ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان کشور دعوت می‌کند تا در راهپیمایی دشمن‌شکن و سرنوشت‌ساز 22 بهمن امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در صفوف نورانی امت همیشه در صحنه ایران حضور پیدا کنند.

من الله التوفیق

دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران

دکتر حسن غفوری‌فرد

انتهای پیام/









انتهای پیام/

برچسب ها: حرکت ، آزادانه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار