تیم شهرداری تبریز قهرمان لیگ کبدی باقی ماند

دور برگشت هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور انتخابی تیم ملی و گرامیداشت دهه فجر با قهرمانی تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دور برگشت هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی باشگاههای کشور انتخابی تیم ملی و گرامیداشت دهه فجر با حضور چهار تیم شهرداری تبریز، هیئت کبدی گرگان، هیئت کبدی سیستان و بلوچستان و هیئت کبدی نقده آذربایجان غربی به میزبانی استان آذربایجان شرقی و باشگاه شهرداری تبریز به پایان رسید و تیم شهرداری تبریز در رقابتی حساس با هیئت کبدی گرگان توانست جام را در خانه‌ به دست آورده و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود و عنوان قهرمانی را برای دوره ‌های پیاپی به نام خود ثبت کند.


آخرین روز این رقابت‌ها با حضور محمدرضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی، نجفی شهردار تبریز و سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان واعضای شورای اسلامی کلان شهر تبریز برگزار شد.

در نهایت تیم شهرداری تبریز با کسب 11 امتیاز مقام اول را کسب کرد و گرگان نایب قهرمان شد و تیم سیستان بلوچستان و هیئت کبدی نقده آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.

لازم به ذکر است، این مسابقات جنبه‌ی انتخابی تیم ملی داشته و کادر فنی با زیر نظر داشتن بازیکنان مستعد اعضای تیم ملی را انتخاب کردند که اسامی آنان برای حضور در مسابقات آسیایی 2014 در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کبدی ، تبریز ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار