مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری از خادمان عرصه کار و تلاش به عنوان حامیان اهداف متعالی انقلاب اسلامی یاد و از آنها تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ایران دخت عطارنیا مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری طی مراسمی که صبح امروز در محل تالار وحدت برگزار شد گفت: نزدیک به 35 سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و طی این سال‌ها و به رقم فراز و نشیب‌ها و توطئه دشمنان ملت در تمامی عرصه‌ها با ایثار مجاهدت و دفاع از ارزش‌های انقلاب و اطاعت از ولایت حماسه‌های ماندگاری را به ثبت رسانیدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحولی بنیادی در روحیات و اخلاقیات مردم بوجود آورد تصریح کرد: این تغییرات روحی در راستای اسلام گرایی هویت گرایی و نشاط بوده و تنها بخش کوچکی از دستاوردهای بزرگ انسانی انقلاب بزرگ ایران اسلامی است چرا که در حوزه‌های علمی اقتصادی و اجتماعی با همت مردم غیور کشورمان به دستاوردهای ارزشمندی دست یافتیم.

عطار نیا در ادامه به برگزاری جشن خادمان ملی اشاره کرد و اظهار داشت: این گردهمایی به منظور تجلیل و گرامیداشت دولت بویژه کارکنان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بازنشستگان این دستگاه‌ها به پاس اهتمام اعتقاد و پایبندی این کارکنان به اهداف نظام است.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور خاطر نشان کرد: با روی کارآمدن دولت تدبیرو امید با اقتدار و عظمتی والا در مسیر پیشرفت به حرکت ادامه خواهیم داد و با وحدت و انسجام ملی تمامی اقشار جامعه قله‌های تعالی را فتح و افتخارات دیگر را در کارنامه انقلاب به ثبت خواهد رسید./
انتهای پیام/

برچسب ها: خادمان ، اهداف ، انقلاب ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار