صنعتگران استان های آذربایجان غربی و هرمزگان در قالب تور صنعتی و نمایشگاهی از بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت رنگ، رزین و لاستیک و پلاستیک فارس و نیز ظرفیتهای فارس در زمینه صنایع شیمیایی بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: شماری از صنعتگران استان های آذربایجان غربی و هرمزگان فعال در صنایع شیمیایی در قالب تور صنعتی و نمایشگاهی از چند واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیرازو نیز ششمین نمایشگاه رنگ، رزین و پوششهای صنعتی شیراز دیدن کردند.

علی صداقت پورادامه داد: در این بازدید که به مدت 3 روز انجام شدشرکت کنندگان ازواحدهای صنعتیشیراز نایلون توليد كننده انواع نايلون ونايلكس ، بهبود زیست تولید کنندهظروف گیاهی و یک بار مصرف، یاسمن الوان شیمی تولید کننده انواع رنگ ، و واحدهای فولاد بام فارس و تک ایستا با تکنولوژی منحصر بفرد جهانی ساختمان سازی بازدید و در خصوص تبادلات فنی و اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.

وی افزود :همچنین فعالان صنعتی آذربایجان غربی و هرمزگاناز ششمین نمایشگاه رنگ، رزین و پوششهای صنعتی شیراز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز بازدید و با توانمندی های شرکتهای مطرح و فعال در این حوزه آشنا شدند.

صداقت پور بیان کرد: در این نمایشگاه شماری از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی فارس مرتبط با صنایع مرتبط حضور داشته و به ارائه توانمندی های خود پرداختند.

استان فارس به دلیلنزدیکی و دسترسی به منابع و پالایش منابع عظیم نفتی استانی پیشرو در صنایع شیمیایی کشور است و اين بخش يكي از مزيتهاي صنعت فارس محسوب مي شود

فعاليت تعداد 76 واحد محصولات پلیمری، 35 واحد نایلون، نایلکس و فیلم های پلاستیکی و پلی اتیلن، 35 واحد محصولات pvc , upvc، ونيز 35واحد رنگ، رزین، چسب و پوشش های شیمیایی و تعداد 27 واحد فعال در زمینه تولید اسفنج، فوم و یونولیت از ویژگی های مهم صنعت شیمیایی استان فارس است.

شهرک صنعتی بزرگ شیراز با تعداد 950 واحد فعالو 760 واحد در حال ساخت و ساز از منحصر به فرد ترین قطب های صنعتی جنوب کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: صنعتگران ، صنایع ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.