در جلسه ای که امروز با حضور آقای تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران عامل باشگاه های مس کرمان و تراکتور سازی در تبریز برگزار شد کرمان همچنان میزبان دیدار پایانی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،تاج در نشست با مدیران عامل باشگاه های مس کرمان و تراکتور سازی در تبریز ،هدف از طرح این پیشنهاد را ظرفیت محدود ورزشگاه امام علی کرمان برای برگزاری این دیدار مهم و مزیت های استادیوم آزادی اعلام کرد.

این پیشنهاد با مخالفت مسئولان باشگاه مس کرمان عملی نشد. بر این اساس سپس در این نشست بر میزبان کرمان برای انجام بازی نهایی جام حذفی کشور تاکید شد .

این نشست مصوبه هایی هم داشت که مهم ترین آنها درج شعار "ورزش ضد اعتیاد" بر روی پیراهن یا گرم کن دو تیم بود تا هر کدام از تیم های مس کرمان یا تراکتورسازی که قهرمان جام حذفی شدند هنگام دریافت مدال ها از آن لباس استفاده کنند.

البته تیم ها در طول 90دقیقه بازی یا وقت های اضافه و پنالتی احتمالی می توانند از پیراهن های عادی خود استفاده کنند. همچنین مصوب شد برای اهدای مدال های تیم قهرمان فقط وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل تیم قهرمان به روی جایگاه بروند اما با نظر مدیرعامل باشگاه استاندار استان تیم قهرمان می تواند به جای مدیر عامل در مراسم اهدای مدال شرکت کند.

اعلام کتبی اسامی مدال گیرنده تیم ها، اسامی جایزه دهنده های تیم ها و میهمانان شرکت کننده در بازی پایانی به فدراسیون فوتبال قبل از برگزاری بازی از دیگر مصوبه های این نشست بود.

در این نشست بیاینه مشترکی هم از طرف مدیران عامل باشگاه مس و تراکتورسازی برای حمایت از برگزاری هرچه باشکوه تر دیدار پایانی جام حذفی فوتبال و رعایت روحیه ورزشی و منش پهلوانی از طرف هواداران دو تیم صادر شد .

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در نشست یاد شده با اشاره به ظرفیت 10 هزار نفری ورزشگاه امام علی کرمان گفت: 50 درصد صندلی های این ورزشگاه برای هواداران کرمانی و 50 درصد نیز برای هواداران تبریزی در نظر گرفته شده و بلیط های دو تیم نیز در محل برگزاری بازی و در گیشه های جداگانه به فروش می رسد.
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: دیدار ، پایانی ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.