رئیس سازمان بهزیستی گفت: بسیاری از محصولات مددجویان بهزیستی به علت نبود بازاریابی مناسب و نبود سرمایه گذار در انبارها انباشت شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در افتتاحیه خانه فرهنگ و هنر بهزیستی درشیرخوارگاه آمنه گفت: طبق قانون 39 برنامه پنجم سازمان بهزیستی مکلف است تا 10  درصد مددجویان تحت پوشش خود را از چرخه حمایتی خود خارج نماید که این اقدام با موانعی بسیاری روبرو است.

وی ادامه داد: بسیاری از محصولات مددجویان که برند سازی و بازیابی شده به علت عدم بازاریابی مناسب و نبود سرمایه گذار در انبارها دپو شده است.

هاشمی ضمن اشاره به 100 کالای تاریخی که در انبار بهزیستی موجود می‌باشد افزود: از این میان 100 قطعه کالای تاریخی در خانه فرهنگ و هنر بهزیستی قرار داده شده است.

وی از افتتاحیه تالار اندیشه هنرمندان و گود نمایش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: درصد بسیاری از این کالا آماده می‌باشد که به زودی افتتاحیه آن را جشن خواهیم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: وجود 100 گروه موسیقی معلولان به طور حرفه‌ای و 62 گروه تئاتر معلولین بهزیستی مایه دلگرمی می‌باشد به طوریکه هنرمندان صاحب نامی همچون خانم تیموریان معقتد هستند که تئاتر معلولین شانه به شانه تئاتر فجر است.

هاشمی در خاتمه تصریح کرد: خانه فرهنگ و هنر بهزستی پاتوقی برای هنرمندان بوده که به وسیله آن بتوانند این سازمان را مورد حمایت خود قرار دهند./
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار