رئیس جهاد کشاورزی قزوین از افتتاح ۳۳ واحد صنعتی در زمینه دامی با اعتباری بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

محمدرضا صفری اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که در این ایام به بهره‌برداری رسید یک واحد گاوداری شیری بود که ظرفیت تولید روزانه 14 تن شیر خام را دارد و با افتتاح آن زمینه اشتغال 30 نفر در منطقه فراهم شده است.

وی افزود: 71 طرح کشاورزی نیز با 348 میلیارد و 576 میلیون ریال اعتبار به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اسلامی در استان قزوین وجود دارد که برخی از آنها افتتاح شده و برخی دیگر در همین ایام به بهره‌برداری می‌رسدکه از این تعداد 33 مورد مربوط به امور دام است.

صفری خاطرنشان کرد: برای اجرای این 33 طرح 145 میلیارد و 370 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که 54 میلیارد و 920 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی و 99 میلیارد و 450 میلیون ریال از سرمایه گذاری بخش خصوصی تأمین شده است.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تصریح کرد: 13 مورد از این طرح ها مربوط به گاوداری پرواری، چهار مورد گاوداری شیری، دو مورد افزایش ظرفیت گاوداری، سه مورد مربوط به گاوداری نیمچه گوشتی، شش مورد مرغداری، یک مورد بهسازی وخرید دام، یک مورد احداث و خرید دام، یک مورد توسعه و خرید دام و یک مورد پرورش بوقلمون است./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.