رئیس اداره جهاد و کشاورزی شهرستان شهریار از پرداخت 2میلیارد تومان وام در طول یکسال گذشته به بخش‌های کشاورزی و دامپروری این منطقه خبر داد.

مهندس مهدی صالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در حوزه کشاورزی تولید و دامپروری تصریح کرد: درهمین ارتباط مجموعه جهاد کشاورزی شهریار در طول یکسال گذشته 25میلیارد تومان وام به فعالان کشاورزی ودام در حوزه مذکور اختصاص داد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد صندوق حمایت از بخش کشاورزی به عنوان اقدامی سازنده و اثرگذار در زمینه توسعه کشاورزی شهریار اظهار داشت: از زمان تأسیس صندوق مورد اشاره سرمایه‌ای بالغ بر 1میلیارد و 500میلیون تومان در این بخش ذخیره شده است که درنوع خود ظرفیت حائز اهمیتی محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به  اینکه سود کشاورزی نسبت به صنایع پایین‌تر است بانک‌ها تمایل کمتری به سرمایه‌گزاری در زمینه کشاورزی نشان می‌دهند که در چنین شرایطی صندوق مذکور قادر خواهد بود این خلأ را تا حدودی رفع نماید.

مهندس مهدی صالحی در پایان با اشاره به بی اطلاعی بسیاری از فعالان عرصه کشاورزی در این منطقه به اهمیت صندوق مورد اشاره خاطرنشان کرد: این صندوق براساس قانون تجارت عمل می‌کند که قانون بسیار فراخی است و می‌تواند به مرکزیت حمایت از کشاورزان در این منطقه مبدل شود و ضرورت آگاه سازی هرچه بیشتر فعالان عرصه کشاورزی شهریار به مزایای ارزشمند این صندوق احساس می‌شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: پرداخت ، 2میلیارد ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار