در جریان مسابقات قهرمانی پیشکسوتان اسنوکر که در شهر برلین کشور آلمان پیگیری می شود، دینگ از چین و جاد ترامپ از انگلستان با پیروزی مقابل حریفانشان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، دینگ جونهوی که به دنبال کسب چهارمین عنوان قهرمانی فصل خود در یک رویداد رنکینگ بود در حالیکه با نتیجه 3 بر 1 از دومینیک دال عقب افتاده بود در نهایت با یک برگشت به بازی به موقع و عالی با نتیجه 5 بر 3 توانست دال را شکست دهد و به دور بعدی راه یابد. این در حالی است که در دیگر بازی مهم این رویداد جاد ترامپ نیز با نتیجه 5 بر 2 از سد شان مورفی گذشت و به دور بعدی صعود کرد.

مایکل هلت نیز بالاترین امتیاز برک (143) این تورنمنت را تاکنون کسب کرد و توانست آلان مک منس را 5 بر 2 شکست دهد. ژیائو گودانگ، نایب قهرمان مسابقات پیشکسوتان شانگهای نیز با نتیجه 5 بر 1 جمی برنت را شکست داد و رایان دی با نتیجه 5 بر 3 انتونی همیلتون را متوقف کرد در حالیکه مارک دیویس با نتیجه 5 بر 3 لیانگ ونبو از چین را از ادامه کار باز ایستاند. جو پری نیز کرت مافلین را با نتیجه 5 بر 1 مغلوب کرد.

در مرحله یک چهارم نهایی نیز دیدارهای زیر برگزار خواهد شد.

مارک دیویس – راد لاولر
جو پری – دینگ جونهوی
ژیائو گودانگ – رایان دی
جاد ترامپ – مایکل هلت
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.