فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد قرن بیستم بود که تعالی و پیشرفت در سایه وفاق و عقلانیت را برای کشور به ارمغان آورد.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: نخستین مزیت برپایی نظام مقدس اسلامی خودشناسی، خداشناسی و انسان سازی بود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ قرن بیستم بی نظیر بود، زیرا به همه جنبه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و . . . جامعه توجه دارد.

مهری افزود: انقلاب اسلامی در سایه صداقت، وفاق، همدلی، محبت، صمیمیت، هم اندیشی و عقلانیت به پیش می رود و این خود موهبتی بس بزرگ و لطفی خدادادی است.

وی تصریح کرد: در طول 35 سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت راه راستین اسلام را به خوبی شناخته اند و هرگاه دشمنان تلاش کرد کوچکترین خدشه ای به آن وارد کند، ملت ایران با شعور بالای سیاسی و فرهنگی خود در مقابلشان ایستادگی کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: این نظام سیاسی موفق شد تا آحاد جامعه از اقشار و گروه های گوناگون با اندیشه ها و فرهنگ های مختلف را حول پرچمی واحد گرد هم آورد و با سرعت در جاده پیشرفت گام بر دارد.

وی بیان کرد: اگر شبانه روز در راه توسعه و تعالی وطن بکوشیم باز هم کم است و دقت در حُسن اجرای ماموریت ها و وظایف محوله یکی از اصول خدمت رسانی است.

مهری هشدار داد: دول استکباری و استعماری که دستشان از منابع ایران اسلامی کوتاه شده، در طول این سه دهه با انواع و اقسام شیوه های ددمنشانه به دنبال تفرقه افکنی بوده اند، اما بحمدالله با بصیرت و آگاهی بالای ملت ره به جایی نبردند.

وی خاطرنشان کرد: مادامی که در مسیر قرآن کریم و خط سیر پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) حرکت کنیم، هیچ کس نمی تواند کوچکترین خدشه ای به نظام اسلامی وارد کند./ش


برچسب ها: انقلاب ، قرن بیستم ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.