امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: در موضوع هسته ای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور اصل و سایر موضوعات از جمله غنی سازی اورانیوم در مراحل بعدی است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈعبدالعلی استیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به مساله هسته ای، خاطرنشان کرد: تمامی دنیا بداند اگر موضوع هسته ای را دنبال و توافق نامه امضاء می کنیم، به دنبال غنی سازی نیستیم؛ بلکه می خواهیم استقلال و عزتمان حفظ شود.

وی تاکید کرد: در این موضوع استقلال کشور اصل بوده و غنی سازی صرفاً یک موضوع فرعی است؛ همان مقوله ای که در بهمن ماه سال 57 آنها را به منصه ظهور رسانیدیم.

حجت الاسلام استیری بیان کرد: آحاد مردم از اقشار و گروه های مختلف در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حاضر می شوند تا ثابت کنند به دنبال همان استقلال و عزتی هستند که در سال 57 برای همانها انقلاب کردند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه با اشاره به سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: در تمامی این سال ها و به رغم توطئه های دشمنان، کوچکترین خدشه ای به نظام اسلامی وارد نشد.

وی گفت: آرزوی چند صد ساله مسلمانان جهان در تشکیل حکومت اسلامی با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی به حقیقت پیوست و ادامه مسیر ائمه معصومین(ع) به جامعه امروز رسید که فرصتی مغتنم است.

حجت الاسلام استیری افزود: بر این اساس یکی از وظایف اصلی امروز آحاد جامعه حضور در راهپیمایی بوم الله 22 بهمن است تا نشان دهیم پیرو امام(ره) و ولایت فقیه هستیم و تا پای جان در پاسداشت از آرمان های انقلاب می ایستیم.

وی تصریح کرد: مطابق نصّ صریح کلام الله مجید در آیه 120 سوره مبارکه ˈتوبهˈ، هر چقدر این حضور گسترده تر باشد خشم دشمنان بیشتر و امیدهایشان کمرنگ تر خواهد شد./ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.