مربی تیم ملی هندبال گفت: در رقابت‌های آسیا بحرین استحقاق قهرمانی را داشتیم ولی کمی بدشانسی آوردیم.

حمید شجاع در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها بازی‌های خیلی خوبی از خود ارائه کردند و تنها یک باخت در کارنامه خود داشتند و استحقاق قهرمانی این مسابقات (مردان آسیا) را داشتند که با کمی بدشانسی همراه شد.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان 3 برد، 3 مساوی و یک باخت مقابل تیم چندملیتی قطر به دست آورد و توانست به مرحله دوم صعود کند که در نهایت با برد امارات متحده در مرحله نهایی به سومی آسیا رسید و برنز این مسابقات را کسب کرد.

شجاع در ادامه گفت: برای رسیدن به جایگاه سومی قاره کهن و کسب سهمیه جهانی اتحاد و همدلی خیلی خوبی میان ملی پوشان و کادر فنی بود و این عامل باعث شد که جهانی شویم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این مسابقات بحرینی‌ها میزبانی خوبی از ما نکردند و بی‌احترامی کردند و استرس زیادی در این بازیها به ما وارد کردند اما از آن جایی که ایرانی‌ها مرد میدان هستند با جهانی شدنشان به این بی‌حرمتی آنها پاسخ دندان شکن دادند و نشان دادند که هیچ عاملی در روند حرکت تیم ملی کشورمان در این رقابتها تاثیرگذار نخواهد بود.

مربی تیم ملی هندبال عنوان کرد: در مرحله مقدماتی با بحرین همگروه بودیم بچه‌ها با ارائه یک بازی خوب توانستند یک مسابقه متعادل مقابل این حریف داشته باشند و در پایان 30 بر 30 به تساوی دست یابند و یک امتیاز ارزشمند از این تیم به دست آورند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در نیمه نهایی به قطر رسیدیم با یک اختلاف 23-22 به این حریف قدرتمند باختیم و این موضوع نشان داد که بازیکنان ایرانی چه قدر با استعداد و توانمند هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار