"شاهرخ استخری"، "مینا جعفر زاده"، "صدف طاهریان" و "محمد شیری" در ادامه تصویر برداری تله‌فیلم "تعطیلات" به سمت شیراز حرکت کردند.

"سپهر محمدی" کارگردان تله فیلم"تعطیلات" در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزین باشگاه خبرنگاران گفت: در ادامه تصویر برداری از تله‌فیلم "تعطیلات" "شاهرخ استخری"، "مینا جعفرزاده"، "صدف طاهریان" و "محمد شیری" به سمت شیراز حرکت کردند و 50 درصد از فیلمبرداری به پایان رسیده و طی 7 روز تصویر برداری در هتل، شاهچراغ و بیمارستان و برخی از اماکن دیگر در شیراز ادامه خواهد یافت.



وی افزود: این تله فیلم برای پخش در ایام نوروز تهیه و تولید شده و محله‌های کن، پامنار، شهرستان البرز، حرم شاهچراغ رد شیراز از لوکشین‌ها هستند.  
 
شایان ذکر است؛ تله‌فیلم" تعطیلات" یک قصه رمانتیک عاشقانه را روایت می‌کند که جوانی به نام شریف (شاهرخ استخری) در اثر همیشگی با دوستان ناباب خودش فریدون (عارف لرستانی) زندگی‌اش به سمت بیراهه رفته و طی حادثه‌ای شریف با پیرزنی به نام نرگس (مینا جعفر زاده) آشنا می‌شود و در نهایت اتفاقات تلخ و شیرین در زندگی وی رخ می‌دهد.  
 
شاهرخ استخری، مینا جعفر زاده، عارف لرستانی، محمد شیر،‌صدف طاهریان، حلیمه سعید، علیرضا دستمالچی، حسین نوروزی، علی زرینی، اصغر حیدری و حسن زارع در این تله فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

سایر عوامل عبارتند از : نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سپهر محمدی، مدیر روابط عمومی: علیرضا دستمالچی، مدیر تصویر برداری هومن سلماسی، طراح گریم محمد ضیایی، طراح صحنه فرخ مختاری، مدیر تولید حسین نوروزی و . . .

گفتنی است تله فیلم "تعطیلات" در گروه فیلم سریال شبکه تهران ویژه نوروز ساخته می‌شود.  
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.