بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برای دعوت از دانشجویان و مردم برای حضور در یوم‌الله 22 بهمن منتشر شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بيانيه تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد خراسان بمناسبت22بهمن به شرح زیر منتشر شد.

تشکلهاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي طي بيانيه‌اي ضمن دعوت آحاد دانشجويان و ملت ايران به شرکت در راهپيمايي22بهمن، اين يوم الله بزرگ را روز جشن وحدت ملت ايران دانستند.

متن کامل اين بيانيه به شرح زير مي باشد:

ایام‌الله دهه مبارک فجر تداعی کننده پیروزی شکوهمند انقلابی است که همچون بارش ابر کرامت و آزادگی بر کویر دل‌های استبداد زده مردم ایران، تحقق وعده الهی را به پرچمداری خمینی کبیر (ره) شکوفا ساخت تا دین‌داری، آزادیخواهی، استقلال و پیشرفت در سایه سار اعتدال و عقلانیت همچون رودی خروشان در تمامی تاریخ این مرز پرگهر جریان یابد.

حماسه مردمي بهمن پنجاه و هفت، هیچ‌گاه از یاد ملت مسلمان ایران نمی رود؛ بویژه لحظات دل‌انگیز ورود امام عظیم الشأن انقلاب (ره) به میهن اسلامی و دهه مبارکه فجر که همواره با یاد شهیدان گلگون کفن انقلاب و عزم پولادین زن و مرد ایرانی برای سرنگونی رژیم منحوس طاغوت همراه بود.

ملت سرافراز ایران فراموش نمی‌کند که انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و مصداق بارز کریمه «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بود. به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که دنیای غرب به سرکردگی امریکا و انگلیس تا آخرین لحظات از آن حمایت می‌کردند؟! به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که تا بن دندان مسلّح شده بود و امکانات مالی و تسلیحاتی غرب برخوردار بود؟! آیا جز رهبری مقتدرانه امام عزیز وادامه راه آن امام توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اعتقاد زن و مرد ایرانی به وعده نصرت الهی بود؟

تشکلهاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي روز22بهمن را فرصت تجديد ميثاق، آحاد ملت با شهيدان انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) و رهبرمعظم انقلاب مي‌دانند و همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند:
"
در روز ۲۲ بهمن همه خواهند دید ملت ایران بار دیگر در همه شهرها با استحکام به صحنه خواهد آمد و اقتدار ملی خود را به جهانیان نشان خواهد داد." بي شک 22بهمن امسال جشن وحدت ملت ايران خواهد بود.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با عرض تبریک و تهنیت فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز سی و ششمین بهار انقلاب و اعلام آمادگی دانشجویان عضو این تشکلهای دانشجویی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از عموم مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی دعوت می‌نمایند امسال همچون سنوات گذشته در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تجلی نمایش بزرگ وحدت اقتدار ملی شرکت نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار