معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تحت پوشش بیمه قرار گرفتن 144 قلم دارو بیماران سرطانی گفت :در زمینه تامین داروهای بیماران سرطانی مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تحت پوشش بیمه قرار گرفتن 144 قلم دارو بیماران سرطانی گفت:با انعقاد تفاهم نامه بین وزارت بهداشت و بیمه ها از مهرماه تعداد 144 قلم از این داروها تحت پوشش بیمه قرار گرفت. و در زمینه تامین داروهای بیماران سرطانی مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

قباد محمدی افزود: به بیمارانی که نمی توانند هزینه داروی خود را تامین کننداز 40 تا 80 درصدتخفیف داده می شود، به گونه ای که از ابتدای سالجاری تاکنون چهار میلیارد و 500 میلیون ریال بابت این امر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی بر روی دارو به ویژه داروهای وارداتی تاثیر گذاشته است و داروهای بیماران سرطانی نیز از این قاعده مستثنی نیست، دلیل آن را عدم انتقال پول جهت تامین دارو عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی دولت تدبیر و امید این مشکلات به حداقل رسیده، به طوریکه در حال حاضر مشکل جدی در این زمینه ندارم./


برچسب ها: کرمانشاه ، دارو ، تامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.