رییس مرکز آموزش عالی فرهنگیان کاشان گفت: تأسیس دانشگاه فرهنگیان یکی از اصول سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش برای پرورش نیروی متخصص و حرفه ای در امر آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، فاطمه خالکی" در آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی فرهنگیان کاشان افزود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، به صورت تخصصی با شاخصه‌ها و هدف‌گذاری‌های حرفه‌ای آشنا می شوند و زمینه یک اقدام مثبت در مسیر تربیت و تعالی جامعه است که حرکت رو به جلو را فراهم می‌آورند.

رییس مرکز آموزش عالی فرهنگیان کاشان تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان براساس دو شاخصه توانمند سازی و تربیت نیروی انسانی شکل گرفته و به عنوان یکی از ماندگار‌ترین اسناد تحول بنیادین می باشد.

به گفته وی، 66 دانشجو ی دختر مقطع کارشناسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی، در سال جاری در مرکز آموزش عالی فرهنگیان کاشان شاغل به تحصیل می شوند.

خالکی اظهار داشت: به منظور تامین نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش، 290 نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) کاشان در رشته های علوم تربیتی، آموزش ابتدایی، امورتربیتی و دبیری ریاضی مشغول به تحصیل هستند.

رییس مرکز آموزش عالی فرهنگیان کاشان تصریح کرد: تاسیس این مرکز در کاشان، علاوه بر ایجاد آرامش خاطر برای دانشجویان و خانواده های ساکن در مناطق شمال استان اصفهان، از تحمیل هزینه های مادی و معنوی بر خانواده ها کاسته است  . 


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.