تورنمنت بین‌المللی جام خلیج فارس جمعه 25 بهمن در تهران برگزار می‌شود.

محمدبهرام جودری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی کشور چند سبک از ورزش‌های رزمی و برگزاری تورنمنت بین‌المللی جام خلیج فارس این رشته ورزشی گفت:‌ تورنمنت بین‌المللی جام خلیج فارس جمعه 25 بهمن در مجموعه کارگران تهران برگزار می‌شود. طی آن ورزشکاران منتخب از استان‌های مختلف کشور و نیز ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان و ... با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون ورزش‌های رزمی تصریح کرد: این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود، طی آن بیش از 270 ورزشکار رزمی در استایل‌های فول کنتاکت، لایت کنتاکت و لوکیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

جودری در ادامه به رقابت‌های قهرمانی کشور سبک کیک بوکسینگ WPKA اشاره کرد و گفت: پیکارهای قهرمانی کشور این سبک از ورزش‌های رزمی نیز 24 بهمن در مجموعه ورزشی خوراکیان تهران برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود در این مسابقات بیش از 260 ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، در برابر یکدیگر صف‌آرایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در بخش‌های مبارزات کنترلی (سمی کنتاکت)، لایت کنتاکت، فرم و فول کنتاکت برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون ورزش‌های رزمی در خاتمه به رقابت‌های کیک بوکسینگ ‌SKF اشاره‌ایی داشت و افزود: مسابقات قهرمانی کشور کیک بوکسینگ SKF نیز رقابت‌های قهرمانی کشور خود را 25 بهمن در شهرستان رامسر برگزار می‌کند.

این رقابت‌ها با حضور 140 ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و در بخش لوکیک (کنتاکت‌های صددرصد) انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار