هیات وزیران به منظور ایجاد هماهنگی های میان بخشی و فرابخشی ضروری در تصمیم گیری و اجرای امور مربوط به قانون هدفمندکردن یارانه ها با تشکیل 12کارگروه تخصصی موافقت کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران در جلسه 13اسفندماه1392 به پیشنهاد رییس جمهوری و به استناد اصول یکصد وبیست وهفتم ویکصد وسی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور ایجاد هماهنگی های میان بخشی و فرابخشی ضروری در تصمیم گیری و اجرای امور مربوط به قانون هدفمندکردن یارانه ها با تشکیل 12کارگروه تخصصی موافقت کرد.
 
این کارگروه ها عبارتند از: کارگروه اقتصاد کلان،کارگروه تنظیم بازار،کارگروه انرژی،کارگروه خانوار،کارگروه سلامت،کارگروه حمل ونقل، کارگروه محیط زیست، کارگروه صنعت ومعدن، کارگروه امنیت و امور انتظامی، کارگروه تدوین محتوا و فراخوان انصراف داوطلبانه، کارگروه اطلاع رسانی ارتباطات وتبلیغات و کارگروه کشاورزی.
 
بر اساس این مصوبه، ترکیب و وظایف تفصیلی هر یک از کارگروه ها در چارچوب قوانین و مقررات مربوط به پیشنهاد دبیرخانه و تایید رییس ستاد تعیین می شود.
 
همچنین بر اساس بند دیگر مصوبه هیات وزیران، معاون اجرایی رییس جمهوری به عنوان نایب رییس و دبیر به ترکیب ستاد هدفمندسازی یارانه ها اضافه می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، وزیران ، هدفمندی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار