رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با باشگاه:

علت گرانی "پرتقال" هنوز مشخص نیست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به گران شدن پرتقال ظرف روزهای گذشته گفت: هنوز مشخص نیست علت گرانی پرتقال به خاطر سرمازدگی محصول پرتقال شمال است یا سختی حمل‌ونقل به‌دلیل برف و بارندگی.

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: برای تنظیم بازار شب عید، علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان تهران طرح نظارتی ویژه نوروز نیز با قوت اجرا می شود.

وی افزود: از طریق طرح نظارتی ویژه نوروز تمامی مبادی تولید و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم مورد بازرسی و نظارت دقیق قرار می گیرد.

صادقی در پاسخ به این پرسش که آیا گران شدن پرتقال ظرف روزهای گذشته تا شب عید ادامه می‌یابد اظهار داشت: در حال حاضر هنوز مشخص نیست که علت گرانی پرتقال به خاطر سرمازدگی محصول پرتقال شمال است یا سختی و کندی حمل‌ونقل به‌دلیل وجود سرما و بارندگی.

وی ادامه داد: اگر افزایش قیمت پرتقال به خاطر سختی حمل‌ونقل باشد ظرف روزهای آینده قیمت این میوه اصلاح شده و به نرخ‌های قبلی بازمی‌گردد.

صادقی با اشاره به اینکه قیمت پرتقال و سیبی که قرار است شب عید در اختیار مردم قرار گیرد؛ هنوز تعیین نشده اظهار داشت: 3 هزار و 500 تن پرتقال و2000 تن سیب برای تنظیم بازار شب عید در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به توزیع سبد کالا در استان تهران اظهار داشت: پیش‌بینی شده حدود یک میلیون و 700 هزار سبد کالا در استان تهران عرضه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: گرانی ، پرتقال ، شب عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار