چهارمین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش با رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی و باعنوان نکوداشت کاظم معتمد نژاد استاد برجسته روابط عمومی و ارتباطات ایران به همت شرکت مبنا مدیران میعاد برگزار و از پدرعلم بازاریابی ایران نیز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نظری، مشاور عالی مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری؛ احمدرضا فتوّت، مشاورعالی مدیرعامل هواپیمایی ماهان و مدرس روابط عمومی؛ کیمیایی، متخصص اصول و فنون مذاکره؛ مرضیه کثیری، متخصص و کارشناس ارشد ارتباطات و کمپین های بازاریابی و علی پاکزادیان مقدم، مدیرعامل مبنا مدیران و مشاور عالی بازاریابی و برندینگ سخنرانان این مراسم بودند.

علی پاکزادیان مقدم مدیرعامل باشگاه مدیران موفق و مبنا مدیران و ازسخنرانان این کنفرانس، در تشریح اهداف برگزاری این کنفرانس گفت: این کنفرانس چهارمین دوره از برگزاری سلسله کنفرانس های بازاریابی و فروش است که با موضوعات مدیریت مشتریان، برندسازی و کلیات بازار و فروش توسط مبنا مدیران وبا حضورمتولیان امربازاریابی واساتید ومشاوران عالی بازاریابی برگزار شده است و دراین دوره نیز رویکرد مدیریت تبلیغات و روابط عمومی مورد توجه وبررسی کارشناسانه قرارگرفته و چهارمین حلقه اتصال زنجیره کنفرانس های مبنا مدیران محسوب می گردد.

دراین کنفرانس که با حضور 600 کارشناس، مدیر، مشاورومتخصصین علم بازاریابی کشور حضورداشتند محمدرضا نظری، مشاورعالی مرکزهمکاری های فناوری ریاست جمهوری درخصوص اهمیت و جایگاه علم بازاریابی درایران ولزوم بومی نمودن فرهنگ بازاریابی منطبق با شرایط جغرافیایی بومی وفرهنگ ناب واصیل ایرانی به ایراد سخن پرداخت.

پاکزادیان مقدم مدیرعامل شرکت مبنا مدیران نیزدراین کنفرانس با تشریح اصول مبنایی ارتباطات یکپارچه بازاریابی ومفاهیم کاربردی مدرن آن درجهان وایران، برنقش تبلیغات، تاکتیک های نوین مذاکره، روابط عمومی عملیاتی و روش های بازاریابی در فضای مجازی و رسانه های نوین اشاره کرده وبرضرورت تطابق این اصول ومعیارها با فرهنگ ملی ما تاکید نمود.

 پاکزادیان ادامه داد: افزایش سطح آگاهی و دانش بازاریابی دربین کارشناسان ونخبگان بازاریابی در کشورضروری است وما باید درجهت نهادینه کردن و معرفی روش ها و ابزارهای بازاریابی کاربردی و منطبق با فرهنگ ایرانی به همراه بهره گیری از فناوری های نوین بازاریابی براساس نیاز روز جامعه تلاش کنیم تا به جایگاه های برتر و ارزنده دراین خصوص برسیم.

**نسخه بازاريابي ايران فقط با اساتيد داخلي پيچيده مي شود

موضوع بازاريابي و فروش در ايران را بايد با حضور و استفاده از علم و دانش اساتيد داخلي بررسي و براي آن تصميم گيري و برنامه ريزي کرد.

علي پاکزاديان مقدم مديرعامل باشگاه مديران موفق، با بيان اين مطلب در حاشيه چهارمين کنفرانس ملي بازاريابي و فروش با رويکرد مديريت تبليغات و روابط عمومي گفت: در سال جاري معماري برگزاري چهار کنفرانس زنجيره اي و ملي بازاريابي و فروش تدوين شد که از تيرماه امسال شاهد برگزاري آنها بوديم.

وي در ادامه با بيان اينکه سه کنفرانس قبلي با سرفصل هاي مختلف شامل بازاريابي و فروش با رويکرد ابزارهاي نوين بازاريابي، بازاريابي و برندسازي، بازاريابي و مديريت مشتريان برگزار شده است، مهمترين هدف از برگزاري اين کنفرانس ها را استفاده از اساتيد ايراني و بهره جستن از دانش آنان در حوزه بازاريابي و فروش دانست.

مديرعامل مبنا مديران، با اعتقاد بر اين موضوع که نسخه بازاريابي ايران را بايد استادهاي داخلي بپيچند، اظهار داشت: در اين سلسله کنفرانس ها علاوه بر پياده سازي نگاه ملي گرايانه خود(احضور و سخنراني اساتيد مطرح ايراني)، در کنفرانس سوم از پروفسور مسعود حيدري پدر علم مذاکره ايران و در چهارمين کنفرانس که نکوداشت مرحوم دکتر کاظم معتمد نژاد استاد برجسته ي علوم ارتباطات بود از دکتر احمد روستا پدر علم بازاريابي ايران تجليل شد.

پاکزاديان مقدم، با تشريح اصول مبنايي ارتباطات يکپارچه بازاريابي و مفاهيم کاربردي مدرن آن در جهان و ايران، با اشاره بر نقش تبليغات، تاکتيک هاي نوين مذاکره، روابط عمومي عملياتي و روش هاي بازاريابي در فضاي مجازي و رسانه هاي نوين، بر ضرورت تطابق اين اصول و معيارها با فرهنگ ملي تاکيد کرد.

به گفته مديرعامل باشگاه مديران موفق، افزايش سطح آگاهي و دانش بازاريابي در بين کارشناسان و نخبگان بازاريابي در کشور ضروري است و ما بايد براي نهادينه کردن و معرفي روش ها و ابزارهاي بازاريابي کاربردي و منطبق با فرهنگ ايراني به همراه بهره گيري از فناوري هاي نوين بازاريابي براساس نياز روز جامعه تلاش کنيم تا به جايگاه هاي برتر و ارزنده در اين خصوص دست يابيم.

يادآور مي شود در چهارمين کنفرنس ملي بازاريابي و فروش که با حضور 600 کارشناس، مدير، مشاور و متخصص علم بازاريابي کشور برگزار شد، محمدرضا نظري مشاور عالي مرکز همکاري هاي فناوري رياست جمهوري در خصوص اهميت و جايگاه علم بازاريابي در ايران و لزوم بومي سازي فرهنگ بازاريابي منطبق با شرايط جغرافيايي بومي و فرهنگ ناب و اصيل ايراني سخنراني کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار