مشاور عالی موسسه مالي واعتباري ميزان گفت:مذاكرات اين موسسه با بانك مركزي براي دريافت مجوز از پيشرفت مناسبي برخورداراست و این مؤسسه بزودی مجوز می گیرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي موسسه مالي و اعتباري ميزان ،احسان حلمی بااشاره به اقدامات صورت گرفته براي دريافت مجوز رسمي فعاليت از بانك مركزي عنوان کرد:مذاكرات ميزان با بانك مركزي به خصوص معاونت نظارتي آن از دولت گذشته آغاز ودردولت جديد از سرعت مناسبي برخوردار شده است.  

 حلمي تصريح کرد:اين موسسه به تدريج درحال فراهم كردن شرايط اعلامي بانك مركزي براي اعطاي مجوز است وبرخي مراحل آن رانيز  طي كرده ،بااين حال انجام كليه مراحل نياز به زمان داردكه البته تلاش ميزان برهر چه كوتاه تركردن آن است.

مشاور عالی مؤسسه میزان تصريح كرد:اين موسسه از سالها قبل نيزخود را ملزم به رعايت دقيق ضوابط اعلامي بانك مركزي دانسته و هیچ گونه شعبه ای را در طول این مدت راه اندازی نکرده است و فقط دو سال پیش در تهران به همراه ساختمان سرپرستی 2 شعبه خود را با مجوز بانک مرکزی دایر کرد.

احسان حلمی گفت : با هماهنگی بانک مرکزی ، مؤسسه مالی و اعتباری میزان در بحث ساماندهی تعاونی های کوچک و قرض الحسنه ها چند تعاونی را شناسایی و برای تحت پوشش گرفتن آنها اقدامات خود را از چند ماه قبل آغاز کرده است.

گفتنی است هم اکنون مؤسسه مالی و اعتباری 108 شعبه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار