رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: تغييرات منشا تاثيراتي مثبت در سازمان‏اند و همواره بايد از تفكرات و ايده‏هاي جديد افراد براي رشد و اعتلاي سازمان استفاده کرد و بديهي است که اين تغييرات باعث تحولات مثبت در سازمان مي‏شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا كاتوزيان با اشاره به اين كه چرخش مديريت يكي از تفكرات اساسی در سازمان‏هايي مانند پژوهشگاه صنعت نفت است كه نخبگان و فرهيختگان فني، علمي، اقتصادي و اجتماعي آنها را اداره مي‏ کنند، گفت: تغييرات منشا تاثيراتي مثبت در سازمان‏اند و همواره بايد از تفكرات و ايده‏هاي جديد افراد براي رشد و اعتلاي سازمان استفاده کرد و بديهي است که اين تغييرات باعث تحولات مثبت در سازمان مي‏ شوند.

وي با اشاره به اين كه سازمان‏هايی متفكر و پويا مانند پژوهشگاه صنعت نفت نبايد قائم به فرد باشند گفت: نگاه را بايد به فعاليت‏ هاي مشخص و پروژه‏‌هاي جاري سازمان معطوف كرد و ضرورت نگاه به آينده سازمان را بسيار مهم‏تر و راهبردي‏‌تر از گذشته نگری، دانست.

كاتوزيان در ادامه زحمات قديريان در دوره تصدي معاونت برنامه ریزی را در گذشته باعث رشد و تعالي سازمان دانست و ابراز اميدواري كرد که از تجربيات و توان مديريتي ايشان به نحوی شايسته در بخش‏ هاي ديگر پژوهشگاه استفاده شود.

رئيس پژوهشگاه در ادامه توسلي مهر را داراي تجربياتی ارزشمند در حوزه‏‌هاي مديريتي سازمان‏هاي دولتي و خصوصي و شركت‏‌هاي مادر تخصصي، به‏خصوص در حوزه IT دانست و اظهار امیدواری کرد که وی در حوزه هدايت و نظارت بر روند تدوين برنامه‏هاي جامع و توسعه پ‍ژوهشگاه فعاليتی درخور داشته باشد و راهبري و نظارت بر تدوين برنامه‏‌هاي راهبردي در چارچوب قوانين وزارت نفت را نیز از اهم فعاليت‏ های وی برشمرد.

وی با تاكيد بر روند ارتباطات و توانمندسازي اين حوزه بيان داشت:  واحد روابط عمومی پژوهشگاه در ماه های آینده با تغییرات ساختاری با هدف گسترش ارتباطات بین المللی ، به مدیریت ارتباطات و امور بین الملل تغییر نام خواهد داد و امید است با درايت  راد توانمندي‏‌هاي سازمان هر چه بيش‏تر منعكس شوند و به منصه ظهور برسند.
 
معاون جدید برنامه ریزی پژوهشگاه با تاكيد بر جايگاه مديران مياني سازمان اظهار داشت: مديران مياني نقشی بسيار باارزش و تاثيرگذار در سازمان دارند و اگر به تغييرات مانند يك فرصت بنگرند و اراده کنند كه آينده پژوهشگاه درخشان باشد، مي‏توانند مديران ارشد را با خود هم‏سو کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، پژوهش ، ایده ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار