فرمانده سپاه سیدالشهدای تهران با تاکید براینکه جنس انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها متفاوت است گفت: مردم در انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار پررنگی داشتند و با همه شکنجه‌ها آزارها مجروحیت‌ها مقاومت کرده و به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران سردار علی نصیری در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور استان تهران با اشاره به ارزش انقلاب و دفاع مقدس در سرنوشت کشور ما گفت: انقلاب اسلامی ایران ویژگی خاصی دارد که جنگ هشت ساله ما را مقدس کرده است.
 
وی با اشاره به انقلاب‌های سده گذشته اظهار داشت: دو انقلاب بزرگ فرانسه و روسیه در سده گذشته اتفاق افتاد که هر کدام هدف و رهبران مشخصی داشتند و خواستگاه آن‌ها عدالت، دموکراسی و حاکم کردن مردم در سرنوشت خویش مبنای انقلاب آن‌ها بوده است.
 
فرمانده سپاه سیدالشهدای تهران با تاکید براینکه جنس انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها متفاوت است تصریح کرد: جایگاه دین در انقلاب اسلامی ایران محوری‌ترین مسئله بوده که در تمامی شعارهای مردم براساس دینی و اعتقادی بوده است.
 
سردار نصیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انقلاب ما به مثابه انقلاب امام حسین(ع) بوده است چرا که مبنای دینی و اعتقادی دارد.
 
وی افزود: جایگاه ولایت فقیه در انقلاب ما برجسته است و بعد از 35 سال از انقلاب ولی فقیه خواستگاه عمومی پیدا کرده و پایدار است.
 
فرمانده سپاه سیدالشهدای تهران با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران تحول درونی عظیمی در کشور ایجاد کرد خاطر نشان کرد: مردم در انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار پررنگی داشتند و با همه شکنجه‌ها آزارها مجروحیت‌ها مقاومت کرده و به پیروزی رسیدند.

سردار نصیری اظهار داشت: کشور عراق یک سال قبل از جنگ تحمیلی به صورت علنی در مرزهای کشورمان اغتشاش ایجاد کرده بود.
 
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: باوری که در کشور ما براساس آموزه‌های دینی به وجود آمده است در معادلات علمی نمی‌گنجد چرا که مردم کشورمان حاضرند برای رسیدن به اهداف خود از جانشان بگذرند.
 
سردارنصیری با تاکید براینکه دفاع مقدس رنگ عاشورایی را به خود گرفته است، اظهار داشت: کسانی که در دفاع مقدس ورود کرده‌اند در این عرصه چیزی را جز برای اسلام، امام خمینی(ره) و انقلاب به عنوان اصل قرار نداده‌اند.
 
وی با تاکید براینکه همه رزمندگان از جنس مردم بودند، بیان داشت: هیچکدام از رزمندگان از شهادت واهمه‌ای نداشتند و این راه را به عنوان افتخار می‌دانستند.
 
فرمانده سپاه سیدالشهدای تهران تاکید کرد: در منطقه‌ای در زمان دفاع مقدس عملیاتی شد که هیچ عقل منطقی در حال حاضر نمی‌تواند این عملیات را ترسیم کند و ارزش کار شهدا و رزمندگان را نشان دهد.
 
سردار نصیری با تاکید براینکه موفقیت‌هایی که در عرصه سیاسی، اجتماعی و علمی به دست آورده‌ایم به برکت جوانان است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) آن چنان آموزه‌ای را در میان ملت به وجود آورد که باگذشت 35 سال از انقلاب اسلامی دنیای کفر را به ستوه آوردیم تا جایی که آن‌ها مستقیما با ما به تقابل پرداخته‌اند.

انتهای پیام/



برچسب ها: دانشگاه ، انقلاب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار