رئیس اداره جهاد و کشاورزی شهرستان شهریار گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی در این منطقه، از دغدغه‌های عمده مجموعه مدیریتی جهاد و کشاورزی شهریار محسوب می‌شود.

صالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به تعدد بسیار شهرداری‌ها در شهرستان شهریار تصریح کرد: این شهرستان با وسعت 320 کیلومتر مربع از 7شهر مستقل تشکیل شده است که در هیچ کجای دنیا، چنین تقسیم‌بندی با مختصات فوق وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: به دلیل این کثرت در بخش مدیریت شهری و تعداد بالای کارمندان مجموعه‌های مذکور و به تبع بالا رفتن هزینه‌های جاری متأسفانه شهرداری آنطور که باید در مقابل تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممانعت به عمل نمی‌آورد و حساسیت و دقت نظر لازم را اعمال نمی‌کند و این روال باعث شده تا عرصه کشاورزی در این شهرستان با تغییر کاربری‌ها، با آسیب مواجه شود.

صالحی در پایان با اشاره به کمبود نیروی انسانی برای اعمال بازدارندگی از تخریب اراضی کشاورزی در حوزه تحت مدیریتی خویش اظهار داشت: در حال حاضر با نیروی 50درصدی به مقابله با این تخلف می‌پردازیم، اما به فضل الهی با همیاری و مساعدت فرماندار شهریار، تشکیل ستاد مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز در حال پیگیری است و امید آن داریم با شکل‌گیری ستاد مورد اشاره، مقابله با مشکل مذکور، با جدیت هرچه بیشتری دنبال شود./
انتهای پیام/
برچسب ها: اراضی ، کشاورزی ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار