رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی کشور با اعلام این که از امروز ظهر به تدریج گاز برخی از جایگاه‌ها وصل می‌شود و گفت: تصمیم هئیت عالی وزارت نفت است که به دلیل تامین گاز بخش خانگی گاز سی ان جی ها و صنایع و مراکز صنعتی و تجاری به صورت محدود توزیع شود.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب  گفت: تصمیم هئیت عالی وزارت نفت براین است به دلیل تامین گاز بخش خانگی گاز سی ان جی ها و صنایع و مراکز صنعتی و تجاری قطع شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی.ان.جی کشور تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته با شرکت ملی گاز ایران قرار شد گاز جایگاه‌های استان تهران در طول روز وصل و از ساعت 7-8 شب برای تامین گاز بخش خانگی قطع شود. این در حالی است که همزمان با قطع گاز جایگاه های سی ان جی در شب ها در هر ناحیه یک جایگاه به ارائه خدمات خواهد پرداخت.
 
وی با اظهار این که با وجود وصل شدن گاز بازهم برخی جایگاه‌ها غیر فعال است گفت: بعد از قطع سراسری گاز جایگاه‌های سی.ان.جی، برخی از جایگاه‌داران به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی، با وجود وصل شدن گاز تمایلی به فعال کردن جایگاه ندارند.
 
دادرس تاکید کرد:  زمانی گاز به جایگاهها توزیع می شود که مصرف و برداشت خزانه اصلی به حالت عادی برگردد. همچنین زمانی اکثر جایگاه به فعالیت خود ادامه می دهند که صرفه اقتصادی داشته باشد این در حالی است که به دلیل اجرا نشدن نرخ کارمزد جایگاه بیشتر جایگاه‌های عرضه سی ام جی تعطیل شده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سی ان جی ، جایگاه ، گاز ، کارمزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار